Wazu Skrevet September 2, 2009 Forfatter Share Skrevet September 2, 2009 Nå har jeg et lite dilemma her. Tenkte å lakkere kaliperne mine, siden rustfarge ikke akkurat er så jævlig kult. Men sliter litt med hva farge jeg vil ha. Er igrunn kommet fram til 4 alternativer: Svart - Mest anonymt, og minst sjange for å "fucke opp" utseende Sølv - Samme som over, men littegrann mer synlig Gull - Siden jeg har gullfelger, tror jeg det kan bli kult. På den annen side vil det jo ikke være noe kontrast til felgene, kanskje det vil gå litt i ett. vet ikke helt. Rødt - Kanskje litt harry ja, men iom at jeg har redstuff klosser har jeg jo allerede litt rødt inni der, så innbiller meg at det kan bli stilig. legger ved et bilde: Er skikkelig usikker her altså, derfor lurer jeg på hva dere synest. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 Har lakert mine sorte, men vurderer sølv/ grå . Syns rødt er harry, blir litt sånn "wanne be" brembo !! men tror gråt ville bli fint på bilen din. gull blir nok bra det og viss du treffer med samme lakk koden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wazu Skrevet September 2, 2009 Forfatter Share Skrevet September 2, 2009 Vel, da stikker jeg avgårde for å kjøpe masse Meguiars-greier, poleringsmaskin, lakk til kaliperne og kanskje litt annet. Har ikke helt bestemt meg for fargen enda, får se når jeg står med de i hånden. Men heller litt mot mørkegrønn, tror det ville passet til bilen. Får se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wazu Skrevet September 2, 2009 Forfatter Share Skrevet September 2, 2009 Da har jeg vært på en liten handletur. Ble ikke noe kaliperlakk, klarte ikke å bestemme meg for fargen . Men, fikk handler litt andre godsaker, inspirert av Mysild sin "howto billigpoleringstråd". Kjøpte: Billig biltema poleringsmaskin Poleringsputer Meguiars soft wash gel Quick clay system Paint cleaner Polish Carnuba wax microfiberhåndkle Så da er det bare å vente på oppholdsvær (forhåpentligvis i morgen om jeg skal tro på avisene), og så er det ut å teste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wazu Skrevet September 14, 2009 Forfatter Share Skrevet September 14, 2009 Liten stund siden forrige update. Har egentlig ikke skjedd noe serlig siden sist. har ikke fått brukt bilpleieproduktene enda (hvertfall ikke på denne bilen, gikk over gamlebilen før jeg solgte den, og det ble niiice). Men nå ser det ut til at det blir en stor oppgradering av bilen denne uken . Nå skal jeg være forsiktig med å selge skinnet før bjørnen er skutt, men la meg si det sånn at jeg gleder meg til torsdag . (hint: interiør) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Kommer nok til å se bra ut etter MG produkta kommer på bilen. Må få dem på snart. Skal ta min i morgen tenkte eg.. Viss eg får tid. ? Er det Varder interiør så kommer (kansje).?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 ps : Håper du har kjøpt meir ein 1 microfiber hånkle.. Er litt lite med bare 1viss du skal kjøre 123step + clay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wazu Skrevet September 14, 2009 Forfatter Share Skrevet September 14, 2009 Blir vader alcantara interiør ja . Gleder meg som en unge, har hatt lyst på det i lang tid, og nå hadde jeg endelig penger til overs jeg kunne bruke på det. Må kjøre nesten 2500km tur/retur for å hente det, men føler det er verdt det. får en fin roadtrip i samme slengen. Kjøpte bare ett microfiberhåndkle ja, men innså fort at jeg trengte flere, selv om jeg hadde noen gamle liggende. Så det blir kjøpt nye til jeg skal gå over bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Eg har vel 10 stk, men må nok kjøpe fleire. Blir bra med alcantara.. Kor har du kjøpt interiøret.. 2500 høyres ut som det er i utlandet eller langt nord.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wazu Skrevet September 14, 2009 Forfatter Share Skrevet September 14, 2009 Blir et stykke nordover i landet ja. Har ikke kjøpt det enda, skal kjøre avgårde på onsdag. så i morgen skal jeg plukke utav det kjipe stoffinteriøret som står i bilen nå (minus førersetet såklart), skifte olje å se at bilen er klar for turen. Men det skal den være. Så er det nordover å hente interiøret, og så kjøre hjem igjen med et stort glis om munnen hele veien . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wazu Skrevet September 15, 2009 Forfatter Share Skrevet September 15, 2009 Da ble det en siste liten handletur på GS før jeg skal ut på langtur: 6 liter castrol GTX 15-40 high milage oljefilter nye panserdempere (de gamle begynnte å gi tapt for tyngdekraften, og jeg måtte stresse med å få åpnet panseret) Så da er bilen klar for langtur, med helt ny og god olje. Tok også ut interiøret, minus førerstolen. Så da nærmer det seg klart til avreise for å hente seter i morgen. Hunden vår digget tydeligvis stor plass i bilen, må bare legge ved noen bilder av den . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 funderte litt på dem dere felga der, men tror ikke det blir noe av nå, du har jo samma farge på bilen som meg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 hvor kjøpte du vader? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wazu Skrevet September 18, 2009 Forfatter Share Skrevet September 18, 2009 Kjøpte det av en her på forumet. Har akkruat kommet inn døren etter å ha hente tdet, ble godt og vel 2400km fra jeg kjørte hjemmefra i forgårs til jeg kom hjem nå. Setene var digge å sitte i, turen var fin og bilen oppførte seg pent. Bilder og mer info kommer utover kvelden, må bare slappe av litt før jeg begynner med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paddy Skrevet September 18, 2009 Share Skrevet September 18, 2009 ja , du lyte nesten legge ut noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå