dagerik Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 Meget pent dette! Fantastisk med bil som bli lavere med vinterfelger.. xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjensen Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 Pen bil du har liker fargen på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turtiss Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 Flott bil! Vader interiør gjør seg utrolig mye i disse bilene! Men du bare må få tak i en m3 frontfanger på den, det haster hehe;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wazu Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2010 Kjekt med ros . Og ja, Vader-interiøret er den beste investeringen jeg har gjort på bilen. M-fanger står omtrent øverst på "to-do" listen min, SKAL ha det på til sommeren/våren. Driver å ser etter pent brukte orginalfangere, men har også vurdert å kjøpe en kopifanger fra ST-Import. Har sett et par andre her inne har det, og de virker jo ok. Noen som har noen erfaringer med en slik kopifanger derfra, passform osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 Jeg har en liggende som ikke er montert, men det skal være veldig god passform. Smokk på!;P I følge selgeren, leverer de også fangerne til brages bilforretning (bmw i ålesund) som monterer disse for kunder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wazu Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2010 Det høres jo bra ut. Da blir det vel en slik utover våren, så sant jeg ikke kommer over en bra deal her i bergen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 Hvordan er iSen å kjøre? Er den livlig? Og er det nok power til sikre forbikjøringer og lignende? Lyst på E36 coupe selv, men pengene strekker ikke helt til en 325/328 enda. /Jan Tore Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagerik Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 Kjekt med ros . Og ja, Vader-interiøret er den beste investeringen jeg har gjort på bilen. M-fanger står omtrent øverst på "to-do" listen min, SKAL ha det på til sommeren/våren. Driver å ser etter pent brukte orginalfangere, men har også vurdert å kjøpe en kopifanger fra ST-Import. Har sett et par andre her inne har det, og de virker jo ok. Noen som har noen erfaringer med en slik kopifanger derfra, passform osv? Egentlig veldig fin passform på st-import sin fanger, eneste problemet mitt var at det ikke fulgte med noen fester, og pluggene i STØTfangeren(innom plastiken) var litt manglende + dårlig, så siden det ikke fulgte med noe, endte fangeren under bilen i 70 km/t.... Så husk å fest skikkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wazu Skrevet Februar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2010 Hvordan er iSen å kjøre? Er den livlig? Og er det nok power til sikre forbikjøringer og lignende?Lyst på E36 coupe selv, men pengene strekker ikke helt til en 325/328 enda./Jan Tore Tja, jeg liker den jo godt da. Merket veldig stor forskjell fra gamle 316'en min. Og i praksis er den vel såvidt raskere enn 320i fra 0-100 har jeg hørt, samt billige i drift og billigere forsikring. Må ha litt turtall før den begynner å dra, men over 4-4,5k så synest jeg det er bra drag i den. Kan enkelt chippes til å sperre på 7200 omdreininger, det tror jeg nok vil være morro (har planer om å gjøre dette til sommeren). Tar forbikjøringer greit når man girer ned ett gir eller to. Selvfølgelig er det ganger jeg synest det hadde vært kjekt med mer power, men synest IS'en er et bra kompromiss mellom pris, bensiforbruk, forsikring og kjøreglede. Og med et par modifikasjoner (chip, lettet flywheel, elfan conversion bl.a.) så blir motoren enda livligere har jeg hørt. Og en veldig solid motor er det jo også, sån rent teknisk. Smidd innmat, variabelt innsug, høyere kompresjon, skikkelig grenrør fra fabrikk ++, så absolutt verdt å undersøke nærmere hvis du vurderer en "middels kraftig E36". Egentlig veldig fin passform på st-import sin fanger, eneste problemet mitt var at det ikke fulgte med noen fester, og pluggene i STØTfangeren(innom plastiken) var litt manglende + dårlig, så siden det ikke fulgte med noe, endte fangeren under bilen i 70 km/t.... Så husk å fest skikkelig! Oi, såpass ja. Det kan jo ikke ha vært en gøy opplevelse nei. Skal passe på å feste den skikkelig hvis jeg går for en fanger derfra. Takk for tipset. Gikk det bra med bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wazu Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2010 Da fikk jeg en pakke på døren nå nettopp. Gjett hva det er: Åpne den: Ah, digg. Ferdig lakkert til og med Da skal jeg bare spise frokost (lunsj?) så er det ut å montere den. stay tuned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wazu Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2010 Da var den montert . Ble bra synest jeg. Måtte kutte littegrann i plasten for å få den til å passe nedpå rundt ruten, men ikke snakk om store greiene som måtte til. Litt bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Februar 8, 2010 Share Skrevet Februar 8, 2010 Ble bra med bakrutesenker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet Februar 8, 2010 Share Skrevet Februar 8, 2010 Bakrutesenker på coupe er pent,har det selv også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagerik Skrevet Februar 8, 2010 Share Skrevet Februar 8, 2010 Egentlig veldig fin passform på st-import sin fanger, eneste problemet mitt var at det ikke fulgte med noen fester, og pluggene i STØTfangeren(innom plastiken) var litt manglende + dårlig, så siden det ikke fulgte med noe, endte fangeren under bilen i 70 km/t.... Så husk å fest skikkelig! Oi, såpass ja. Det kan jo ikke ha vært en gøy opplevelse nei. Skal passe på å feste den skikkelig hvis jeg går for en fanger derfra. Takk for tipset. Gikk det bra med bilen? Joda, bilen gikk det bra med Må også få si at bakrutesenkeren din var helt perfekt til bilen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Februar 8, 2010 Share Skrevet Februar 8, 2010 Såg veldig bra ut det der Ebay er kjekk den, ferdi lakka og alt hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå