Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Får håpe det ordner seg å begge parter blir fornøyd,lykke til :wink:

Takk for det :)

Jeg har vel uansett krav på å få med de delene som ble byttet ut?

Skrevet
Du har krav på delene ja, men hva skal du med de?

Lykke til da :wink:

Kan jo ta dem, så jeg har dem. Bare for å leke litt Espen Askeladd :)

Skrevet

å nullstille serviceindikatoren skal gå ann å gjøre selv. på min e30 tar jeg bare en ledning fra pol 7 i diagnosekontakten i motorrommet og rett til jord. holder den der noen sekunder og bada bing, finito:)

Skrevet

jeg er enig med dem over, at du burde skaffet nye fjører selv, dersom du ville ha senk. At dem bestillte orginale fjører å monterte de "selv etter at du hadde gitt beskjed" sier meg egentlig kun en ting: Og det er at du ikke har gitt tydelig nok beskjed.. Kjipt men sant. Når du snakker med verkstedet mener jeg du burde vært glad om du fikk til en deal om at de monterte nye fjører gratis, dersom du kommer med fjørene du vil ha montert- i tillegg til at du betaler for oppholdet du nettopp hadde, og de nye fjørene..

Skrevet

Jepp, men som sagt, har min far hatt alle sine biler på det verkstedet, og oftest hos han samme fyren, og han er kjempehyggelig.

Var og snakket med han i går og snakket litt om hva vi skulle gjøre. Han var jo veldig behjelpelig og veldig innstilt på å ordne det, så jeg trenger egentlig ikke denne tråden lenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...