JoCCe Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 Kan ut noen bilder av bilen min, nå som den begynner og bli ferdig. Har flere bilder, men tok å la ut de jeg tok ikveld Hva synes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lfossheim Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 Ble kul den.... Tok litt tid å bli vant med de gule lysene, men OK... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30m3 Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 Rååååå bil! Hvite felger slår aldri feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eng1 Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 Syntes den var jævli nice. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 Rååååå bil! Hvite felger slår aldri feil +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 Skulle hatt gule felger også...hehe. Neida, ble meget bra dette her. Har ikke sett denne enda, men så er jeg aldri i Bodø lenger nå så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 Meeeget pent! Blå bil og gule lykter er en fantastisk kombinasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lillepål Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 blir det breie "m-power-striper" på skrått på sidene også el? er ikke ofte gule lys er pent, men her kunne du ikke hatt annet. Feit bil!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 Tøff! En veldig fresh og riktig E30 . MO6 felger er alltid en banker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor e46 Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 Nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Juni 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2009 hehe, nei blir ikke noe M power striper på denne bilen. Ny leppe, skjørt og litt sånn kommer nok. Hyggelig at dere liker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Juni 25, 2009 Share Skrevet Juni 25, 2009 Tøff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Juli 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2009 ja, vurderes solgt nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flatshift Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 til hvilken pris ser du for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 jeg for komme med litt kritikk jeg da.. syns dette blir for mye vidar jødahl-replica jeg..som har samme fargekombinasjoner og ligner mye egentlig.. men på en annen side så syns jeg den ser bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå