JoCCe Skrevet Juni 24, 2009 Skrevet Juni 24, 2009 Kan ut noen bilder av bilen min, nå som den begynner og bli ferdig. Har flere bilder, men tok å la ut de jeg tok ikveld Hva synes dere?
lfossheim Skrevet Juni 24, 2009 Skrevet Juni 24, 2009 Ble kul den.... Tok litt tid å bli vant med de gule lysene, men OK...
Dan Skrevet Juni 24, 2009 Skrevet Juni 24, 2009 Skulle hatt gule felger også...hehe. Neida, ble meget bra dette her. Har ikke sett denne enda, men så er jeg aldri i Bodø lenger nå så
EirikL Skrevet Juni 24, 2009 Skrevet Juni 24, 2009 Meeeget pent! Blå bil og gule lykter er en fantastisk kombinasjon.
lillepål Skrevet Juni 24, 2009 Skrevet Juni 24, 2009 blir det breie "m-power-striper" på skrått på sidene også el? er ikke ofte gule lys er pent, men her kunne du ikke hatt annet. Feit bil!!!
oddis Skrevet Juni 24, 2009 Skrevet Juni 24, 2009 Tøff! En veldig fresh og riktig E30 . MO6 felger er alltid en banker.
JoCCe Skrevet Juni 25, 2009 Forfatter Skrevet Juni 25, 2009 hehe, nei blir ikke noe M power striper på denne bilen. Ny leppe, skjørt og litt sånn kommer nok. Hyggelig at dere liker den
Just-turbodiesel Skrevet Juli 5, 2009 Skrevet Juli 5, 2009 jeg for komme med litt kritikk jeg da.. syns dette blir for mye vidar jødahl-replica jeg..som har samme fargekombinasjoner og ligner mye egentlig.. men på en annen side så syns jeg den ser bra ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå