JoCCe Skrevet Juli 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2009 Ligger ute til 60k nå. Mhm, så bilen hans t en gatebil reklame og la merke til at der var mye av delene som var like, men farga er ikke samme, og min er en smal bil, hans er m3 osv så er ikke ment som noen kopi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet August 10, 2009 Forfatter Share Skrevet August 10, 2009 Legger ut noen bilder jeg tok i helga Bilen selges nå så siste bilder for denne gang Hva synes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30m3 Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 Ingen tvil om at det er en flott bil men, hvorfor selge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet August 10, 2009 Forfatter Share Skrevet August 10, 2009 Takk for det, selges pga den er "ferdig". Eneste er interiøret som gjenstår, så skal ha meg en ny bil og holde på med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 Hehe, nå fikk jeg nesten lyst til å bytte ut ix'en. Lekker bil som jeg håper havner i hendene på en som vet å verdsette den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet August 11, 2009 Forfatter Share Skrevet August 11, 2009 takk, håper han tar godt vare på bilen, da e30'er begynner og bli litt skjeldne, kun 167ooo på telleren, komplett service hefte osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå