Gå til innhold

Oppusing av E21'en min


bmw pat
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 158
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 4 months later...
  • 2 weeks later...

Får ta å oppdatere tråden her litt. Går litt seint fremover, har hatt problemer med helsa, så har ikke fått jobbet så mye som jeg hadde tenkt. Prosjektet har tatt en litt annen retning enn det som var utgangspunktet. Tanken var å bygge banebil av denne, men i og med at jeg handlet meg en Bmw 850 gt3 asfaltbil, så skal jeg ha denne på gata.

Så nå er det full renovering tilbake til tilnærmet orginal som gjelder. S54b32 kan bli en utfordring å få godkjent i e21 så den kommer muligens for salg, hvis jeg får et fornuftig bud på den. Eller har jeg den bare på "hylla" til et fremtidig prosjekt.

Bilen er nå ferdig sveist. Jeg har bytta begge innerskjermer fremme, frontplate, bakplate og nedre del av bakskjermer bak bakhjulene.

IMAG0010.jpg

Så trenger en jo endel nye deler, så etter at bankortene har gått varme, ha det begynt å komme pakker hjem. Kjekt å ha kjellerstue å pakke ut i.

IMAG0024.jpg

IMAG0023.jpg

IMAG0025.jpg

IMAG0026.jpg

Setefestene er sveist om for å passe e30 m3 stoler foran.

IMAG0007.jpg

Jeg har brukt syre til å rengjøre gamle skuer, braketter og slik for rust og annet dritt.

Disse delene var rustne og fæle før syrebahandlingen.

Skal nå sende disse inn og få de kromatisert for å få tilbake den orginale "gull" finishen på dem.

IMAG0014.jpg

IMAG0018.jpg

IMAG0020.jpg

IMAG0016.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...