bmw pat Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 Har nå begynt å pusse opp e21'en min. Etter 2 kvelder med skruing er dette resultatet: Gjenstår nå i hovedsak å ta ned bakstilling, eksos og bensintanker. Bilen er overraskende bra. Null rusthull. Det har vært skiftet kanaler på denne for ca 10 år siden, og dette ser meget bra ut enda. Ellers tenker jeg å bytte komplett frontpanel pga en litt ullen oppretting av dette etter en skade en gang i tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 i Haugesund gitt... håper å få treffe denne på veien på Haugalandet om ikke alt for lenge mekaniker? siden den står på et form for verksted..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw pat Skrevet Juni 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2009 i Haugesund gitt... håper å få treffe denne på veien på Haugalandet om ikke alt for lenge mekaniker? siden den står på et form for verksted..? Jeg er billakkerer. Driver lakkeringen Bjerkenes & Brekke As på Ford. Du vetg nok kim eg er, har handlet en m20 motorblokk av deg for lenge siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 Hmmm spennende. Eg sku nesten tatt meg ein tur å sett på bilane dine ein dag. Nerme seg start her i garasjen o nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Juni 25, 2009 Share Skrevet Juni 25, 2009 effektiv du hold oss oppdatert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juni 25, 2009 Share Skrevet Juni 25, 2009 aaah.. da vet jeg ble det noe med blokka da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juni 28, 2009 Share Skrevet Juni 28, 2009 Dette så jo intressant ut Veldig bra utgangspunkt ser det ut for, utrolig lite rust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Davidsm3 Skrevet Juni 29, 2009 Share Skrevet Juni 29, 2009 Bra at folk tar vare på e21 Kuleste 3-serien! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juni 29, 2009 Share Skrevet Juni 29, 2009 Flott å se enda et E21 prosjekt på gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Juni 29, 2009 Share Skrevet Juni 29, 2009 Håper du skal beholde originalfargen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 fint utgangspunkt dette. mye bedre enn mitt hehe. du har vel ikke no anelse hva et råkaross veier helt reit? driver og skal handle meg en sånn bilsnurre serru. kan ikke veie mange 100kg det? anelse? mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw pat Skrevet August 29, 2009 Forfatter Share Skrevet August 29, 2009 Har nå begynt å installere motoren for å lage motor fester og slikt. monterer alt før jeg så heiser den ut for å fortsette med karosseriarbeidet og lakken. Motoren er er m52b28 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OverKill Skrevet August 29, 2009 Share Skrevet August 29, 2009 Tøft, detta blir bra! Blir en fresk '21 med den motoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3XXTouring Skrevet August 29, 2009 Share Skrevet August 29, 2009 Lovende prosjekt! =) Si fra når den er ferdig å du vil selge;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet August 29, 2009 Share Skrevet August 29, 2009 KONGE!!! eneste virkelig kule 3-serien, liker felgene du hadde bak og motoren. Nå gjenstår skamsenk og tyskerstuk. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå