Gå til innhold

Scania 110 race buss

Kentan-racing.com
 Share

Anbefalte innlegg

Bilder kommer snart.. Bussen er en 71 modell og er da veteran.. Billig og forsikre.. 4000kr året me delkasko.. Det burde man ha da slike tunge ting ofte er meget dyr å få berget om noe skjer.. Ellers er bussen meget pen inni og utvendi.. For dem som ikke vil vente på bilder har jeg på tlf 95102775

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er per dags dato buss regget.. Men setter man inn belter så har vi nettopp godkjennt den andre bussen våres som personbil med utvidet vekt klasse.. den skal vel da i teori kunne kjøres på bil førerkort?? eller liten lastebil.. Teamet har 2 busser.. Så trenger vi ikke min igrunn.. Har ordnet transport av mye av bilene med semi trailer fra jobben.

Pluss trenger enten cash til og gjøre ferdi m3n eller kjekkt med en ny bil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på tur til bergen me lastebilen nå så skal ta noen når jeg kommer hjem.. Så på lørdags kvelden skal her ligge flere.. Men vil ha bilder av da? Kan ta å legge ned lemmen bak og vise rampene uttrekkt.. Lett å få inn lave biler..

Ellers sitter det 4x6.5 høytalere i bussen.. Og kan troli følge me et rockford element på 30kg og den 1000w monoblokka ved rask handel.. Da henter man bare 12v fra ene batteriet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...