Just-turbodiesel Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 Hei, jeg er en harry rånerjævel fra gullåret 1989. Etter å ha hatt blant annet m535i e28 og trimma ford v6'ere, så kjøpte jeg meg en turbodiesel, det var da moroa startet, jeg solgt bensinbilene og kjøpte meg turbodiesler, har ikke blitt annet siden den gang for 5-6 år siden, har kun beholdt to biler med bensinmotor, ellers så har det ikke vært annet enn trimma turbodiesler. Er veldig svak for biler fra 1957-1990, spesielt gammel ford, mercedes,bmw og volvo i tillegg til amcar. Tenkte at jeg skulle legge ut en liten tråd da, siden så mange andre har gjort det. har også fire slike 300tdt s123 og noe andre biler som ikke er verdt å nevne: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 Pen E9! Motor sitter i den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juni 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2009 Pen E9! Motor sitter i den? takk skal du ha. Det er en 3.0l med to dobble 55 eller 58 webere. Toppen har Motor Nord lagd(kam, større ventiler osv), Simond 2.5" hele veien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Juni 25, 2009 Share Skrevet Juni 25, 2009 Liker bilene. Få ut bilder av Mercedesene også, er flere her som liker begge deler. Inkludert meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juni 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2009 åh, gidder ikke å ta nå.. men det får komme en dag. Må komme litt lengre på hoved-prosjektet først(merce 1984 s123 300tdt) som får en kostnad på 100 000kr+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 Fine BMW'r du har. God gammel sugis trim på E9 også, det er rått. Så du skreiv en tråd at du ikke ville på banen med 200-300hk, det er bare tull. Dra med denne Våler til høsten og gi oss ekte gasser lyd Charmedes 123 er aldri feil, ute å knipse! Hilsen Trond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juni 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2009 heheheh.. nei, uff.. 123n er ikke så mye å ta bilde av ENDA, men når den er ferdig, så blir det forhåpentligvis råeste 123'n i Norge. Det er i hvertfall målet.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 Den E9'en så veldig flott ut. Jeg ber på mine knær om at du lager en liten fotohistorie om den bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juni 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2009 Den E9'en så veldig flott ut. Jeg ber på mine knær om at du lager en liten fotohistorie om den bilen åh, vær så snill, ikke si sånn,får nesten dårlig samvittighet av å ikke gjøre det...hehe.. men jeg oooorker seriøst ikke enda, men skal på 02/classic treffet på hunderfossen ganske sansynslig. Da kan du jo se den der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 Hadde ikke vært så dumt å dratt på det treffet, men det passer ikke denne gangen. Så børen blir nok din med å ta bilder og legge dem ut her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 Hvorfor ser jeg deg aldri råne rundt i dissa da biring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Juni 27, 2009 Share Skrevet Juni 27, 2009 Så børen blir nok din med å ta bilder og legge dem ut her JEG har funnet kameraet mitt igjen, så bilder skal det bli. Iallefall fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juni 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2009 hehe, må få fiksa spesial-lagde fjærer på den, som er hardere og lavere.. den fikk originalfjærer en gang i tiden, så den er for høy til å være tøff nå, men har sett bilder fra da den var lav og det hjalp noe helt sinnsykt.. så lav skal den bli igjen. Skal prøve å få kjørt litt med dem ja.. har jo lufta dem i bygda her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juni 27, 2009 Share Skrevet Juni 27, 2009 Den E9,n var sykt pen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juni 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2009 Den E9,n var sykt pen hehe, fattern sin er penere, men denne er til gjengjeld råere men som sagt, ser ikke så pent ut nå som den er lav bak og høg foran, men det SKAL gjøres noe med selvsagt.. har en del planer for denne, men det kommer til å ta tid, da mercedesen er hovedprosjektet mitt som drives med og koster skjorta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå