Gå til innhold

do it the redneck way - mine biler/prosjekter

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en harry rånerjævel fra gullåret 1989. Etter å ha hatt blant annet m535i e28 og trimma ford v6'ere, så kjøpte jeg meg en turbodiesel, det var da moroa startet, jeg solgt bensinbilene og kjøpte meg turbodiesler, har ikke blitt annet siden den gang for 5-6 år siden, har kun beholdt to biler med bensinmotor, ellers så har det ikke vært annet enn trimma turbodiesler.

Er veldig svak for biler fra 1957-1990, spesielt gammel ford, mercedes,bmw og volvo i tillegg til amcar. Tenkte at jeg skulle legge ut en liten tråd da, siden så mange andre har gjort det. :P

rewgy3qdyz6hcpfiht5x.jpg

2vp5chrd5gbwapc7ubnr.jpg

2rtrwdrnwl5m86tjjxym.jpg

har også fire slike 300tdt s123 og noe andre biler som ikke er verdt å nevne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fine BMW'r du har. God gammel sugis trim på E9 også, det er rått. Så du skreiv en tråd at du ikke ville på banen med 200-300hk, det er bare tull. Dra med denne Våler til høsten og gi oss ekte gasser lyd :)

Charmedes 123 er aldri feil, ute å knipse!

Hilsen Trond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den E9'en så veldig flott ut. Jeg ber på mine knær om at du lager en liten fotohistorie om den bilen :D

åh, vær så snill, ikke si sånn,får nesten dårlig samvittighet av å ikke gjøre det...hehe.. men jeg oooorker seriøst ikke enda, men skal på 02/classic treffet på hunderfossen ganske sansynslig. Da kan du jo se den der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, må få fiksa spesial-lagde fjærer på den, som er hardere og lavere.. den fikk originalfjærer en gang i tiden, så den er for høy til å være tøff nå, men har sett bilder fra da den var lav og det hjalp noe helt sinnsykt.. så lav skal den bli igjen.

Skal prøve å få kjørt litt med dem ja.. har jo lufta dem i bygda her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den E9,n var sykt pen :)

hehe, fattern sin er penere, men denne er til gjengjeld råere :lol: men som sagt, ser ikke så pent ut nå som den er lav bak og høg foran, men det SKAL gjøres noe med selvsagt.. har en del planer for denne, men det kommer til å ta tid, da mercedesen er hovedprosjektet mitt som drives med og koster skjorta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...