Gå til innhold

330n ble byttet ut med Volvo...

Share

Anbefalte innlegg

Syns heller du skal klinke til med M-tech og beholde den:) Du som har gjort så mye med den, fått alt tipp topp! :D

Ja, altså.. tanken er til stedet.. Om jeg skal kjøre den hvertfall et år til eller selge nå.. er jo riktig tidspunkt!

Vi får se.. Kanskje beholder om det blir m fanger ;) hehehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 335
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bare for å skyte ut et tall fra lse luften.... 234 000,-

Tror du det altså? Det er mer enn hva jeg hadde tenkt..

som sagt... Løse luften :P

Var vel litt optimistisk.... underkant av 200k et sted? hva tror du min er verdt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å skyte ut et tall fra lse luften.... 234 000,-

Tror du det altså? Det er mer enn hva jeg hadde tenkt..

som sagt... Løse luften :P

Var vel litt optimistisk.... underkant av 200k et sted? hva tror du min er verdt?

Hehe, hadde vel regnet med rundt 200 tenker jeg..

Pris på din? Tja.. vanskelig å si? Markedet er ikke bra uansett hvordan bil det er snakk om.. 120-130 kanskje? Vet ikke så mye teknisk med din da.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ikke få skyti ut noen bilder av bilen snart:p? :D hehe.. Nei, Richard, kan ikke selge. Bare å stæsje den opp:) Acs?:D

Hehe.. jada, jeg skal ta noen bilder.. tar litt tid med meg skjønner du.. Bilder kommer nå i løpet av helgen, må bare få vasket denne litt.. er koksgrå blitt.. hehe

Lurer litt på å bare beholde den, hvertfall et år til.. men er så usikker også.. vi får se.. regner med det blir å beholde og dulle yttligere.. er alltid ting man vil pusle med på en bil.. ;)

Ac Schnitzer hadde helt klart vært kjempe pent! Vi får se, hadde jo vært litt fint å dratt opp utseende fra 320n.. Den synes jeg ble veldig lekker! Ville bare hatt acs speil og ikke m3 replica som jeg hadde på den..:)

*mimre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noen bilder av den da? Husker ikke åssen den ser ut. Jeg har jo bært no hagemøbler inn i den mener jeg:P hehe.. Sende på pm el no, så slipper du rot i tråden;)

Haha.. du har løftet en parasolfot inn i den.. hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noen bilder av den da? Husker ikke åssen den ser ut. Jeg har jo bært no hagemøbler inn i den mener jeg:P hehe.. Sende på pm el no, så slipper du rot i tråden;)

Pent Hr. Løken :D Lakkert noe rundt lyktene i fangeren, eller er det sånn bare?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lakkerte omrammingen til tåkelysene også.. syntes egentlig det ble litt stilig ;) Skulle gjerne hatt denne til å se sånn ut.. hehe.. Da mangler jeg M-fanger hvertfall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lakkerte omrammingen til tåkelysene også.. syntes egentlig det ble litt stilig ;) Skulle gjerne hatt denne til å se sånn ut.. hehe.. Da mangler jeg M-fanger hvertfall ;)

Vr pent:) Kanskje noe jeg må gjøre selv til sommeren! hehe...

Ja, vi får se hva som skjer med min da vettu. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vr pent:) Kanskje noe jeg må gjøre selv til sommeren! hehe...

Ja, vi får se hva som skjer med min da vettu. 8)

Jepp :D8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...