Gå til innhold

330n ble byttet ut med Volvo...

Share

Anbefalte innlegg

Hallois, vært en å kikket på bilen i dag for en potensiell kjøper.. Gjenstår å se hva som blir ut av det. Det er også en annen kjøper som kommer hjem fra arbeid i utlandet i kveld, så han var interessert i å få sett bilen så fort som mulig. Vi får se hva som blir ut av dette i dag, evt kan jeg holde av bilen for han mot evt håndpenger/midlertidig kontrakt, om ikke så får jeg la han andre slippe til for å få sett bilen.Naturlig nok er jeg interessert i å få solgt denne bilen.

Vi får se! Jeg oppdaterer etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 335
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ikke hør på Siv nå da...hehe..jeg skjønner ikke hvorfor du vil kvitte deg med godbilen? :) Du sier jo også at den har lavt forbruk osv. Ikke trenger dere vel større plass ennå heller? =)

Forandring fryder vet du mister ;) Har hatt så mange E46 nå og nesten bare sølvgrå med svart skinn og børstet alu lister.. hehe.. Forandring i førermiljøet er kanskje på tide :) Litt enig det vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hør på Siv nå da...hehe..jeg skjønner ikke hvorfor du vil kvitte deg med godbilen? :) Du sier jo også at den har lavt forbruk osv. Ikke trenger dere vel større plass ennå heller? =)

Forandring fryder vet du mister ;) Har hatt så mange E46 nå og nesten bare sølvgrå med svart skinn og børstet alu lister.. hehe.. Forandring i førermiljøet er kanskje på tide :) Litt enig det vel?

enig med deg jeg;) er litt kjedelig å ha det likt hele tiden! men morro med så stor motor da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig jeg. Men du kjøper jo samme farge hver gang også da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig jeg. Men du kjøper jo samme farge hver gang også da :)

Hehe.. Sånn er det ;) Blir vel en annen farge neste gang tror jeg.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overså du forslaget mitt, Richard? :P

Haha! Glemte å svare deg på det jeg :S sorry! Det kan jo ikke bli enda en E46 da vettu! Har hatt mange nok :P

Har det blitt noen løsning på skaden på bilen din foressten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Glemte å svare deg på det jeg :S sorry! Det kan jo ikke bli enda en E46 da vettu! Har hatt mange nok :P

¨

Den er fiks:) Litt fargeforskjell er det, men kan vel ikke regne med annet på en elleve år gammel bil? Har lagt ut et par nye bilder. Du får ta en titt:wink:

Mange E46 har du hatt egentlig? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

¨

Den er fiks:) Litt fargeforskjell er det, men kan vel ikke regne med annet på en elleve år gammel bil? Har lagt ut et par nye bilder. Du får ta en titt:wink:

Mange E46 har du hatt egentlig? :P

Da må jeg ta en titt! :D Bra bilen har blitt fiks altså! Har hatt en 5-6 stk, trenger ikke enda en da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestemt meg for å beholde bilen! Kommer heller til å gjøre litt med utseende på den. Bilen er god som gull og det har ligget i underbevisstheten under hele finn.no perioden at jeg liker bilen godt og ikke var villig til å selge bilen bare for å selge. Dessuten ligger det ikke noe for salg jeg kunne tenke meg, så da er det bedre å beholde en bil man vet er bra :)

Stikkordet i forhold til fremtidige planer med bilen er, acs..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som en meget god idè. ACS er i mine øyne grommere enn det meste uansett 8) Tenker du på komplett bodykit + interiørdetaljer? Denne versjonen av M-tech-fronten du allerede har, er jo ganske fet.

p46tjik1f8zdwazfr11a.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker først om fremst på hvertfall frontleppen og speilene. Har dessverre ikke M-front på denne, avatar bilde henger litt igjen fra 320n ;)

Ligger vel et bilde av litt tidligere i tråden.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...