Richie85 Skrevet Februar 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2010 Hallois, vært en å kikket på bilen i dag for en potensiell kjøper.. Gjenstår å se hva som blir ut av det. Det er også en annen kjøper som kommer hjem fra arbeid i utlandet i kveld, så han var interessert i å få sett bilen så fort som mulig. Vi får se hva som blir ut av dette i dag, evt kan jeg holde av bilen for han mot evt håndpenger/midlertidig kontrakt, om ikke så får jeg la han andre slippe til for å få sett bilen.Naturlig nok er jeg interessert i å få solgt denne bilen. Vi får se! Jeg oppdaterer etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 28, 2010 Share Skrevet Februar 28, 2010 Ikke hør på Siv nå da...hehe..jeg skjønner ikke hvorfor du vil kvitte deg med godbilen? Du sier jo også at den har lavt forbruk osv. Ikke trenger dere vel større plass ennå heller? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Februar 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2010 Ikke hør på Siv nå da...hehe..jeg skjønner ikke hvorfor du vil kvitte deg med godbilen? Du sier jo også at den har lavt forbruk osv. Ikke trenger dere vel større plass ennå heller? =) Forandring fryder vet du mister Har hatt så mange E46 nå og nesten bare sølvgrå med svart skinn og børstet alu lister.. hehe.. Forandring i førermiljøet er kanskje på tide Litt enig det vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Februar 28, 2010 Share Skrevet Februar 28, 2010 Ikke hør på Siv nå da...hehe..jeg skjønner ikke hvorfor du vil kvitte deg med godbilen? Du sier jo også at den har lavt forbruk osv. Ikke trenger dere vel større plass ennå heller? =) Forandring fryder vet du mister Har hatt så mange E46 nå og nesten bare sølvgrå med svart skinn og børstet alu lister.. hehe.. Forandring i førermiljøet er kanskje på tide Litt enig det vel? enig med deg jeg;) er litt kjedelig å ha det likt hele tiden! men morro med så stor motor da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 28, 2010 Share Skrevet Februar 28, 2010 Kan jo bytte jevnt med meg? Er grått interiør, dog alu lister Hvertfall noe forandring.. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 1, 2010 Share Skrevet Mars 1, 2010 Ikke hør på Siv nå da...hehe..jeg skjønner ikke hvorfor du vil kvitte deg med godbilen? Du sier jo også at den har lavt forbruk osv. Ikke trenger dere vel større plass ennå heller? =) Forandring fryder vet du mister Har hatt så mange E46 nå og nesten bare sølvgrå med svart skinn og børstet alu lister.. hehe.. Forandring i førermiljøet er kanskje på tide Litt enig det vel? Helt enig jeg. Men du kjøper jo samme farge hver gang også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2010 Ikke hør på Siv nå da...hehe..jeg skjønner ikke hvorfor du vil kvitte deg med godbilen? Du sier jo også at den har lavt forbruk osv. Ikke trenger dere vel større plass ennå heller? =) Forandring fryder vet du mister Har hatt så mange E46 nå og nesten bare sølvgrå med svart skinn og børstet alu lister.. hehe.. Forandring i førermiljøet er kanskje på tide Litt enig det vel? Helt enig jeg. Men du kjøper jo samme farge hver gang også da Hehe.. Sånn er det Blir vel en annen farge neste gang tror jeg.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 2, 2010 Share Skrevet Mars 2, 2010 Overså du forslaget mitt, Richard? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2010 Overså du forslaget mitt, Richard? Haha! Glemte å svare deg på det jeg :S sorry! Det kan jo ikke bli enda en E46 da vettu! Har hatt mange nok Har det blitt noen løsning på skaden på bilen din foressten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 Overså du forslaget mitt, Richard? Haha! Glemte å svare deg på det jeg :S sorry! Det kan jo ikke bli enda en E46 da vettu! Har hatt mange nok Har det blitt noen løsning på skaden på bilen din foressten? ¨ Den er fiks:) Litt fargeforskjell er det, men kan vel ikke regne med annet på en elleve år gammel bil? Har lagt ut et par nye bilder. Du får ta en titt:wink: Mange E46 har du hatt egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2010 Overså du forslaget mitt, Richard? Haha! Glemte å svare deg på det jeg :S sorry! Det kan jo ikke bli enda en E46 da vettu! Har hatt mange nok Har det blitt noen løsning på skaden på bilen din foressten? ¨ Den er fiks:) Litt fargeforskjell er det, men kan vel ikke regne med annet på en elleve år gammel bil? Har lagt ut et par nye bilder. Du får ta en titt:wink: Mange E46 har du hatt egentlig? Da må jeg ta en titt! Bra bilen har blitt fiks altså! Har hatt en 5-6 stk, trenger ikke enda en da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 Det får du gjøre vet du Spent på det kittet. Om det blir no futt i den slappe maskin Hehe. Håper på litt lydforandring. Effekten er vel heller lite merkbar. Da skjønner jeg at du er klar for noe nytt, Richard. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2010 Da har jeg bestemt meg for å beholde bilen! Kommer heller til å gjøre litt med utseende på den. Bilen er god som gull og det har ligget i underbevisstheten under hele finn.no perioden at jeg liker bilen godt og ikke var villig til å selge bilen bare for å selge. Dessuten ligger det ikke noe for salg jeg kunne tenke meg, så da er det bedre å beholde en bil man vet er bra Stikkordet i forhold til fremtidige planer med bilen er, acs.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 5, 2010 Share Skrevet Mars 5, 2010 Det høres ut som en meget god idè. ACS er i mine øyne grommere enn det meste uansett Tenker du på komplett bodykit + interiørdetaljer? Denne versjonen av M-tech-fronten du allerede har, er jo ganske fet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2010 Tenker først om fremst på hvertfall frontleppen og speilene. Har dessverre ikke M-front på denne, avatar bilde henger litt igjen fra 320n Ligger vel et bilde av litt tidligere i tråden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå