Gå til innhold

330n ble byttet ut med Volvo...

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 335
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette har jeg troa på Richard :)

Var det sånn at du hadde diagnose utstyr? Bilen min bruker 1,5L på mila, gjort det en stund, på pen kjøring... Kan vel ikke væra riktig? :lol:

Stemmer det, såpass! over 0,5 mer enn min det.. hehe! kan vi ikke ta det når jeg har kommet meg opp på beina igjen? :) Kjenner du om bilen går noe dårligere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg troa på Richard :)

Var det sånn at du hadde diagnose utstyr? Bilen min bruker 1,5L på mila, gjort det en stund, på pen kjøring... Kan vel ikke væra riktig? :lol:

Stemmer det, såpass! over 0,5 mer enn min det.. hehe! kan vi ikke ta det når jeg har kommet meg opp på beina igjen? :) Kjenner du om bilen går noe dårligere da?

Nei, ikke egentlig. Ikke no juksing eller noe.

Tar det når sjefen er på beina 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg planer om å bestille til bilen, noen synspunkter? Blir i første omgang frontleppe og speil. Har funnet noen kopi speil på ebay, lurer på de. De originale ligger på 7k i pris, syntes det var noe drøyt for et par speil.. hehe

pcol0oj5triq9kkn2lmr.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett denne bilen noen ganger på bispeveien og i nærområde. Må si jeg liker bilen din!

Helt riktig valg og beholde denne.. Vær forsiktig med lappen, den ryker hvis du ikke ser i speilet, men det vet vel du allerede:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett denne bilen noen ganger på bispeveien og i nærområde. Må si jeg liker bilen din!

Helt riktig valg og beholde denne.. Vær forsiktig med lappen, den ryker hvis du ikke ser i speilet, men det vet vel du allerede:)

Jasså ja! Ukjente lokale her inne ;) Nå begynte jeg å tenke med en gang om hvilken E39 jeg har møtt som kan være din? hehe.. har du noe bilde?

Lappen har jeg tenkt å beholde, mye kontroller og generell overvåkning av bispeveien, så er vel bare å ta det med ro! Du får blinke og vinke neste gang du treffer på meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså ja! Ukjente lokale her inne ;) Nå begynte jeg å tenke med en gang om hvilken E39 jeg har møtt som kan være din? hehe.. har du noe bilde?

Lappen har jeg tenkt å beholde, mye kontroller og generell overvåkning av bispeveien, så er vel bare å ta det med ro! Du får blinke og vinke neste gang du treffer på meg!

Er bergenser, men har bodd i Høyjord i nesten 3år. Jeg har kjørt en del ulike biler i det siste. E34,E39 525tds, Sprinter, vito så kan hende jeg har møtt deg i en av dem.

ja, er en del kontroller samt mye sivilt. Skal gjøre det vettu :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Da får jeg legge ut en liten update!

Har hatt bilen hos Kepler i dag for frontrute skifte, var litt steinsprut i den gamle og var greit å få byttet ut! Den nye ruten har også grønt felt øverst ;)

Hentet bilen og da var den nyvasket og pen! Skulle ta bilder da jeg kom hjem, men da var den like møkkete igjen :S Blir deilig når veiene tørker helt opp! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal bli deilig! Snart sommerhjul og greier ;) hehe.. stor forskjell for din del hvertfall.. hehe!

Acs kommer, bare kom noen uventede regninger som kostet mer enn det burde! hehe.. Men det kommer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er dagen!!!

På vei hjem fra jobb lå jeg bak ei Corsaho*re, selvsagt på sikkert eldgamle piggdekk som selvsagt måtte slippe av seg en liten pigg som fløy rett i ruten min og lagte et stygt steinsprut! I den NYE ruta for f...!! Erre mulig?!

Og atpåtil kom meg hjem, så la jeg merke til litt røyk som steg opp fra panseret mitt og tror du ikke f.. meg at termostaten har gått til h?! Plastikken har sprekt og ny må bestilles.. Flaks at ting skjer når jeg rygger inn i garasjen hvertfall og ikke etter veien.. må se det positive i dette :)

Drit når ting skjer, men stemmer vel med km.stand når bilen passerer 150.000 at ting begynner å skje.. jeje! Nå har jeg fått ut frustrasjonen min :D og er blid igjen.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...