Richie85 Skrevet April 9, 2010 Forfatter Share Skrevet April 9, 2010 Hehe.. neida, var ikke verre enn at madamen og jeg fant ut at vi ikke "gadd" å sette oss i bilen og kjøre til søtabror i 12 tiden Hadde sett for oss i 9 tiden Og det andre bra argumentet var at jeg ville kjøre bilen på sommerhjul, fremfor å dure enda flere mil på asfalt med de altfor dyre Nokian vinterhjulene jeg kjøpte i vinter og når det er sagt, så driver jeg å ringer rundt for å få kjøpt noen nye dekk foran til sommerhjulene, men er mye å gjøre for dekksjappene rundt omkring og mye merker man aldri har hørt om før.. blir skeptisk til sånt altså.. Ang avstand til søtabror, så bor jeg et par mil fra Tønsberg, så er kort vei til Horten og ferge over, så er egentlig ikke så langt.. kanskje bare tiltak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 9, 2010 Share Skrevet April 9, 2010 Blir vel fort et par timer fra Fon uansett, inkl. ferje. Men tør du bytte dekk kun foran på en firehjulstrekker, og i tillegg kjøre forskjellige merker? Spooooky! En bør kjøre med nøyaktig samme omkrets foran og bak. Riktig nok er noen konstruksjoner (biler) mer følsomme for dette enn andre, men det er ikke akkurat et ukjent konsept at transferkasser/viskositetskoblinger osv går av ulik rulleomkrets. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet April 9, 2010 Forfatter Share Skrevet April 9, 2010 Blir vel fort et par timer fra Fon uansett, inkl. ferje.Men tør du bytte dekk kun foran på en firehjulstrekker, og i tillegg kjøre forskjellige merker? Spooooky! En bør kjøre med nøyaktig samme omkrets foran og bak. Riktig nok er noen konstruksjoner (biler) mer følsomme for dette enn andre, men det er ikke akkurat et ukjent konsept at transferkasser/viskositetskoblinger osv går av ulik rulleomkrets. Blir å kjøre samme merke foran og bak.. forskjellen blir bare at dekkene bak ble byttet i høst og sikkert kjørt 10-12mil.. Så ser ikke på det som noe problem Ang. dimensjoner, så blir det 225/40 foran og 255/35 bak Da er dim fulgt opp etter spesifikasjonene til BMW. Felgene er forøvrig originale BMW style 32 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet April 12, 2010 Forfatter Share Skrevet April 12, 2010 Da har jeg fått langt om til sommerhjul! Det var deilig! Skal få slengt opp bilder imorgen, ble for mørkt til å ta bilder nå.. Har også forsøkt vinylen fra shadowline.com, ble sånn nogenlunde.. hvertfall meget fornøyd med utseende! Bilder kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet April 13, 2010 Forfatter Share Skrevet April 13, 2010 Noen bilder fra mobilen.. Skal ta bedre etterpå, ser at lyset ikke var det beste Kommer bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 Se der ja Får vel sett nærmere på det i morra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 Det likte jeg, sølv + shadowline = sant! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet April 14, 2010 Forfatter Share Skrevet April 14, 2010 Er meget godt fornøyd med hvordan det ble seende ut! Ser hvertfall originalt pent ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 Deilig Richard Ser veldig bra ut! Liker felgene. Lyst til å hjelpe meg med å montere eisenmann hvis jeg bestiller det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet April 15, 2010 Forfatter Share Skrevet April 15, 2010 Deilig Richard Ser veldig bra ut! Liker felgene. Lyst til å hjelpe meg med å montere eisenmann hvis jeg bestiller det? Vi skal nok få til noe vettu hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet April 15, 2010 Share Skrevet April 15, 2010 Høres bra ut. Bilen skal på eu til mandag. Vet ikke om det blir toer feil jeg. Så må jo evt skje ganske kjapt Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet April 15, 2010 Forfatter Share Skrevet April 15, 2010 Får du 2er feil og det er det eneste som er av feil på bilen, så kan jeg se om det er mulig å tette lekkasjen, mens du venter på ny potte for få bilen godkjent imens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet April 15, 2010 Share Skrevet April 15, 2010 Får du 2er feil og det er det eneste som er av feil på bilen, så kan jeg se om det er mulig å tette lekkasjen, mens du venter på ny potte for få bilen godkjent imens.. Du er en engel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet April 21, 2010 Forfatter Share Skrevet April 21, 2010 Da er det pakke på vei i posten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 jaha? hva er så det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå