Kai-P. Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 Senkesett? Eller går det ikke med tanke på firehjulstrekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet April 22, 2010 Forfatter Share Skrevet April 22, 2010 jaha? hva er så det? Vente å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet April 22, 2010 Forfatter Share Skrevet April 22, 2010 Senkesett? Eller går det ikke med tanke på firehjulstrekk? Joda, Eibach leverer senkesett til Xi touring, men det vil jeg ikke gjøre.. synes kanskje noe av poenget med bilen forsvinner litt da... Er ikke så stor greie da.. men jeg håper det gjør litt med utseende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet April 27, 2010 Forfatter Share Skrevet April 27, 2010 Ops.. da var enda mer bestilt og på vei i posten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Fort gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 acs leppe og barnesete? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet April 28, 2010 Forfatter Share Skrevet April 28, 2010 acs leppe og barnesete? Hehe.. Acs front og speil Da er det bare å vente på delene og få bestilt acs sideskjørt og hekkskjørt på neste lønning.. hehe Barnesete får jeg kjøpe i sommer.. hehe Hvordan går det med Tommy Rallaren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet April 28, 2010 Forfatter Share Skrevet April 28, 2010 Fort gjort! Fort gjort i en port, bare jenta vil hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Ikke sant, blir bra med AC-delene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 Dette har jeg virkelig troa på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2010 Dette har jeg virkelig troa på Dette skal bli meget meget bra! Gleder meg stort til å få bestilt resten delene og få montert på bil =) Da kan man si bilen har endret preg på et år Går å lukter på sportsinteriør til bilen også, da blir den komplett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Snakker vi elteip shadowline igjen eller? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2010 Snakker vi elteip shadowline igjen eller? =) Nope, vi snakker vinyl fra bmwshadowline.com Var så billig at jeg måtte prøve, får se hvor lenge dette holder. De skryter mye av holdbarheten, men om det ikke blir noe suksess i lengden, så blir de skiftet ut med lakkerte svarte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mai 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2010 Lite oppdatert i det siste, men har fått Ac Schnitzer speil til bilen som jeg har demontert og gjort klart til lakkering. Ellers venter jeg på at fronten skal dukke opp i posten.. Når den kommer, må jeg se an økonomien om det blir å bestille side- og hekkskjørt nå med en gang for å bli "ferdig".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mai 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2010 Da har Ac Schnitzer frontleppa kommet Hjelper stadig, blir lagt på vent denne også frem til resten av delene kommer! Skal få tatt litt bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå