Richie85 Skrevet Juni 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2009 Se her ja! Dette ble ikke feil! Akkurat passe høyde! Men må da være mulig å få tak i hvite blinkers til de vanlige lyktene vel? hm.. innimellom klesvasken som sjefen her hjemme har beordret meg til, så skal jeg sjekke litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rommis Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 Hehe... det høres flott ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayb Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 Gromt! Kan ikke være mange med den motor/gir komboen i Norge? Det stemmer! Men her er i hverfall en' til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 firhjulstrekk er oppskrytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rommis Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 Vi som kjører 520 trenger ikke 4x4 vi vettu Tommy, ikke akkurat storor fare for å spinne ut av kontroll på bakhjula våre (Bilen din har forresten blitt niiice med de nye hjula Tommy!!! ) Sorry Løken, ikke meningen å skryte av bilen tim Tommy på tråden in her.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rommis Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 jævla mye trykkleifer jeg hadde her inne nå da.. ikke bra med vin og pc sammen gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 Se her ja - flott bil, kompis! Har jo sett den fra veien i ny og ne utenfor sjappa di. Regner med at du får den minst like sprek som den forrige mtp. utseende Hvordan syns du 4x4 er så langt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juni 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2009 firhjulstrekk er oppskrytt Hehe.. skal jeg huske på nesten gang du blir sinna på glatta hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juni 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2009 Vi som kjører 520 trenger ikke 4x4 vi vettu Tommy, ikke akkurat storor fare for å spinne ut av kontroll på bakhjula våre (Bilen din har forresten blitt niiice med de nye hjula Tommy!!! ) Sorry Løken, ikke meningen å skryte av bilen tim Tommy på tråden in her.. hehe Bare å skryte i vei hehe..mafia look;) Trykkleifer er alltid like moro spesielt når dem aldri blir riktig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juni 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2009 Gromt! Kan ikke være mange med den motor/gir komboen i Norge? Det stemmer! Men her er i hverfall en' til Du ligger noen hestehoder foran meg med bilen din gitt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juni 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2009 Se her ja - flott bil, kompis!Har jo sett den fra veien i ny og ne utenfor sjappa di. Regner med at du får den minst like sprek som den forrige mtp. utseende Hallo! Lenge siden nå! Har gått å ventet på deg og buddyen din jeg, hehe! Bilen skal nok bli en del bedre enn hva den er nå, er ufattelig kjedelig.. men får ta litt over langen denne gangen også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juni 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2009 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2009 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå