Richie85 Skrevet Juni 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2010 Jaja folkens, da kan denne tråden stenges.. Har kjøpt oss en 08 Volvo V50 2.0d R-Design med nesten alt av utstyr.. Jobber hos Volvo, så var det litt på tide å handle en også.. er meget godt fornøyd med både ytelser og forbruk. Plan for bilen er 19" og litt tonede vinduer.. resten har den Jeg er på jakt etter en E36/34 å ha som bil nr 2.. så har du en, ta kontakt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Juni 24, 2010 Share Skrevet Juni 24, 2010 gratulerer da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juni 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2010 gratulerer da Takk for det 2mMy, hvordan jobber du imorgen? Skal på 3D ultralyd sammen med madamen, så har fri fra jobb.. kanskje du er i byen på dagtid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juni 25, 2010 Share Skrevet Juni 25, 2010 Gratulerer med ny bil, sjef! Bilder? E36 coupe hadde vel vært noe? Hehe.. Prøve å få kjøpt tilbake min gamle. Få den tilbake til tønsberg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Juni 28, 2010 Share Skrevet Juni 28, 2010 Eller prøv å få tak min gamle sedan, ser den går i Skien nå. Uansett, gratulerer med ny bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juni 28, 2010 Share Skrevet Juni 28, 2010 gratulerer med skikkelig bilvalg! volvo v50 r-design er vanvittig tøffe biler:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juni 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2010 Takk for det, folkens! Driver å kikker hver eneste dag etter bil nr2 nå.. bare venter på den rette Skal få tatt noen bilder av den nye imorgen tenkte jeg.. jobber kvelden, så har litt tid på dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 28, 2010 Share Skrevet Juni 28, 2010 Forræder. Neida...gratulerer med ny bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 Kommer det no bilder da? Hehe.. Funnet noe bil nr 2? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 tror han må fjerne no spor av en massegrav først da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2010 Glemt disse bildene folkens!! sorry.. skal vaske vekk en hel haug med flygende lik i fronten først.. så kan jeg få tatt bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runet Skrevet Juli 4, 2010 Share Skrevet Juli 4, 2010 Du må la disse måkene være i fred..... Gratulere med Volvo! Har selv hatt amazoner, 240, 740 og 760, men ikke noe nyere. Blir nok et rimeligere bilhold på deg dette ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2010 Her kommer bildene jeg lenge har sagt jeg skulle ta.. Dette er jo ingen BMW, så det får vel holde med disse i denne tråden.. heh.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 5, 2010 Share Skrevet Juli 5, 2010 Virker jo som en grei og praktisk bil dette der, spesielt med familie, hehe. Du får hive ut bilder igjen når du kjøper deg en ny BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Juli 5, 2010 Share Skrevet Juli 5, 2010 Pen utvendig,innvendig var den ikke akkurat noe spesielt pent.Men smaken er som baken. Gratis med ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå