leba Skrevet Januar 15, 2011 Share Skrevet Januar 15, 2011 Tror du disse kunne passet bra på min eller??? Hva heter disse felgene? Får man de til E36? Kunne kanskje vært noe på cab´n min.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Januar 15, 2011 Share Skrevet Januar 15, 2011 Tror du disse kunne passet bra på min eller??? Hva heter disse felgene? Får man de til E36? Kunne kanskje vært noe på cab´n min.... Uuh! de var strøkne! hadde nok gjort seg på mye dissa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2011 Tror du disse kunne passet bra på min eller??? Hva heter disse felgene? Får man de til E36? Kunne kanskje vært noe på cab´n min.... Vet ikke hva dem heter.. var noen felger Stian fant som han lurte på til bilen sin... Han her selger en del forskjellige felger til BMW.. ta kontakt med han evt om han kan levere de.. send med bilde f.eks.. Vet han skaffer mye forskjellig http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=22139014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2011 Sånn ser den ut nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 UFFDA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Januar 22, 2011 Share Skrevet Januar 22, 2011 Kondolerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå