Gå til innhold

330n ble byttet ut med Volvo...

Share

Anbefalte innlegg

Det ble pent med rails :) Tror kanskje det hadde gjort susen med AC Schnitzer front på firehjulstrekkeren din.

0p6xwqadzfzwzs4xzttw.jpg

Tanken på den fronten har streifet meg.. lagret akkurat det samme bilde i stad faktisk.. hehe.. Liker det!

Ser for meg shadowline, acs front + speil og lakkerte lister som prioritering i år hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 335
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var jo knalltøff den ACS 3ern der - den looken må du gå for =) ACS felgene er jo noen av de penere spør du meg!

ACS er som regel en suksess ;) Problemet er prisen.. hehe.

Felgene er helt klart en drøm, men det får bli etterhvert kanskje.. se an hva man kommer over kanskje? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Lappen er selvsagt i behold! Kjører stille og rolig jeg da.. :)

Lakkerte lister gjør mye med utseende til bilen, det neste er vel trolig å forsøke seg på shadowline tenker jeg.. Hadde vært deilig å fått vekk den slitne chromen..

Det går stadig fremover og snart skal jeg åpne vanosen og bytte o-ringene som helt sikkert er stein harde og ferdige.. :) Det kjennes hvertfall sånn ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da var det gjort for meg også :P På vei til Stavern tidl. idag, så passerte jeg Farris Bad og en badestrand ved siden av, fruen ber meg se på jentene i bikini og jeg kikker selvsagt! Når jeg da snur blikket tilbake, så blinker mr.kassa apparat ordentlig opp! (Fotoboks) Det ble sikkert et skikkelig fint bilde!

Så da tenker jeg det kommer en regning fra statens innkrevningssentral i posten etterhvert.. :P Jeg var engstlig dette var en 40 sone da jeg var helt sikker på at jeg kjørte et sted mellom 50-60 da det blinket, men på tilbakeveien så vi at dette var i 50 sonen, så tror ikke boten blir så veldig stor.. men sure penger uansett!

Nullstilte feilkodene på motoren i stad før stavernsturen og fikk opp motorlampa på vei tilbake. Feilmeldingene viste feil på blandingsforhold + lambdasonde utenfor verdiene sine.

Etter tips fra Tele her på forumet, skrudde jeg opp innsugsbelg og DISA ventil for å sjekke etter feil. Fant ingen falskluftkilder, men derimot DISA var helt løs. Forhåpentligvis er det denne som er skyld i at bilen ikke går som den skal enda og feil på motor varsler på instrumentene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På vei til Stavern tidl. idag, så passerte jeg Farris Bad og en badestrand ved siden av, fruen ber meg se på jentene i bikini og jeg kikker selvsagt!

Hvor i alle dager finner man tak i slike jenter? :lol: Du er heldig, du ;)

Surt med bot, thought... ble selv tatt i gjennomsnittsmåling i 90-sone for halvannen måned siden, noe som ble belønnet med 6500,- i bot. Det ble, om ikke annet, et minne fra E60'en.. :P

Du gjør som vanlig de helt "riktige" tingene, og begynner virkelig å få svung på 330'en ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jeg love deg... nå ble bilen passe lav (i mine øyne iallefall..) Mangler bare lykter nå da.. arrghh! Prøver å få tak i noen med hvite blink her inne, men ingen som vil selge gitt.. Hella lyktene får vente til våren igjen tror jeg.. :(

Vi sees vel før det blir vinter, på tide å besøke dere nå ja!!!

jhkz6dievtba6mzdghqd.jpg

wim87rqqdv54pzrjpygs.jpg

Den bilen ser jeg ofte på Råel... Fin lyd i den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprayboks eller?

Jepp, om de skulle fått samme finish som bilen måtte dem ha fått mange runder med fyller + nedsliping og fyller igjen osv + sprøyte..

Iogmed at dette er "støtlister" er det i grunn greit at dem er like som før, bare i bilens farge..

Var litt kaldt da jeg lakkerte dem, og det ble fryktelig rått på natta, så skal ta et par av dem på nytt.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På vei til Stavern tidl. idag, så passerte jeg Farris Bad og en badestrand ved siden av, fruen ber meg se på jentene i bikini og jeg kikker selvsagt!

Hvor i alle dager finner man tak i slike jenter? :lol: Du er heldig, du ;)

Surt med bot, thought... ble selv tatt i gjennomsnittsmåling i 90-sone for halvannen måned siden, noe som ble belønnet med 6500,- i bot. Det ble, om ikke annet, et minne fra E60'en.. :P

Du gjør som vanlig de helt "riktige" tingene, og begynner virkelig å få svung på 330'en ;)

Takk takk! Ting starter hvertfall å gå i riktig retning nå.. Klart andre felger, acs front+speil hadde gjort seg;) Men får vente å se hva bota er på først.. hehe.. + at jeg skal bestille nytt DISA spjeld i dag.. denne er ikke helt frisk på bilen!

Takk Tele for god hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...