Richie85 Skrevet Oktober 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2009 Er ALLTID interesse for 330 Richard Vi får håpe på det den dagen jeg velger å legge den ut ;)hehe! Da kan jo du kjøpe den hehe, kanskje det:P Alt vel? Her er alt vel Skal ta meg en runde imorgen og sanke inn noen tilbud på nye vinterhjul.. Så bilen din tilsalgs på autodb?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Oktober 31, 2009 Share Skrevet Oktober 31, 2009 Ja, ligger ute. Se om det er noe interesse for den. Trenger så ,ye hvis den skal bort. Så regner med at den blir i mitt eie. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet November 8, 2009 Share Skrevet November 8, 2009 Synd du ikke var med igår, Richie.. Var virkelig ålreit Hvordan var bilen på fjellet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet November 8, 2009 Forfatter Share Skrevet November 8, 2009 Synd du ikke var med igår, Richie.. Var virkelig ålreit Hvordan var bilen på fjellet? Bilen var helt rå på vinterføre.. kliss nye 17" Nokian Hak. R i dim 205/50-17 kombinert med Xi.. Helt rått.. Har noen stygge bakker før hytta med bratt helling.. stoppet på det verste og tok bakkstart.. bilen spant ikke engang satt bare som et glis! Kan legge ut et par bilder jeg tok av bilen i snøen, dog med mobilen og ikke akkurat funnet noe location.. bare bilen i snø.. hehe! Ble bilen din blank på Kepler i går? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet November 8, 2009 Share Skrevet November 8, 2009 kult )) Ratta rundt i en subaru Justy(nesten det samme som 330xi ) den vinteren jeg hadde m3en, det er kjempegøy å bare ploge seg gjennom snøhauger og den slags 4-hjulstrekk er grisegøy! Pøs på med bilder! Bilene ble så fine atte, regner med du blir med neste gang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet November 8, 2009 Forfatter Share Skrevet November 8, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet November 22, 2009 Forfatter Share Skrevet November 22, 2009 Nå har vindusheisen min på passasjersiden tatt kvelden.. har vært ulyder i denne siden jeg handlet bilen.. Har bestilt komplett ny, så da er det bare å få byttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 Dude?! Again? Åssen bil skal du ha nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet November 22, 2009 Forfatter Share Skrevet November 22, 2009 Kjører for mye bil.. føler det blir dumt å kjøre 25.000 i året med denne bilen... det blir å "ødelegge" den.. mener nå jeg.. Har ikke peiling på hva det blir evt.. må først selge denne.. kanskje dumt å selge den, nå som alt fungerer som det skal :S men på en annen side, så selger jeg hvertfall en bil som er tipp topp.. Med kliss nye felger som er påmontert splitter nye 205/50-17 Nokian Hakkepelitta R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 Du skulle aldri solgt 320en da. Kjøp deg ny som du kan pimpe, så drar vi til Tyskland i sommer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet November 22, 2009 Forfatter Share Skrevet November 22, 2009 Du skulle aldri solgt 320en da. Kjøp deg ny som du kan pimpe, så drar vi til Tyskland i sommer!!! Hehe.. ny bil blir det, men som sagt må selge denne først.. Tysklandstur hørtes moro ut..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Prisantydning? Hva kunne du tenkt deg for no nå egentlig? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet November 23, 2009 Forfatter Share Skrevet November 23, 2009 Prisantydning? Hva kunne du tenkt deg for no nå egentlig? hehe Ser for meg 210-215.. burde vel ikke være noen upris det.. Vet ikke hva jeg kunne tenke meg, har sett på alt fra nye V70 til Audi.. ser i grunn på alt.. hehe.. Får delene til vinduet til slutten av uken, så da er mye gjort tenker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet November 26, 2009 Forfatter Share Skrevet November 26, 2009 Da har jeg byttet vindusmekanismen på passasjersiden.. Ble veldig bra, ulyder er borte og vinduet går nå opp og ned igjen Fornøyd ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet November 26, 2009 Share Skrevet November 26, 2009 Er deilig å få fikset sånne ting, var det veldig fiklete? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå