Gå til innhold

330n ble byttet ut med Volvo...

Share

Anbefalte innlegg

Er ALLTID interesse for 330 Richard ;)

Vi får håpe på det den dagen jeg velger å legge den ut ;)hehe! Da kan jo du kjøpe den :D

hehe, kanskje det:P Alt vel?

Her er alt vel :) Skal ta meg en runde imorgen og sanke inn noen tilbud på nye vinterhjul.. Så bilen din tilsalgs på autodb??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 335
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
Synd du ikke var med igår, Richie.. Var virkelig ålreit :)

Hvordan var bilen på fjellet?

Bilen var helt rå på vinterføre.. kliss nye 17" Nokian Hak. R i dim 205/50-17 kombinert med Xi.. Helt rått.. Har noen stygge bakker før hytta med bratt helling.. stoppet på det verste og tok bakkstart.. bilen spant ikke engang :D satt bare som et glis! Kan legge ut et par bilder jeg tok av bilen i snøen, dog med mobilen og ikke akkurat funnet noe location.. :P bare bilen i snø.. hehe!

Ble bilen din blank på Kepler i går? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kult :))) Ratta rundt i en subaru Justy(nesten det samme som 330xi :D) den vinteren jeg hadde m3en, det er kjempegøy å bare ploge seg gjennom snøhauger og den slags :D 4-hjulstrekk er grisegøy! Pøs på med bilder!

Bilene ble så fine atte, regner med du blir med neste gang? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Kjører for mye bil.. føler det blir dumt å kjøre 25.000 i året med denne bilen... det blir å "ødelegge" den.. mener nå jeg.. :)

Har ikke peiling på hva det blir evt.. må først selge denne.. kanskje dumt å selge den, nå som alt fungerer som det skal :S men på en annen side, så selger jeg hvertfall en bil som er tipp topp.. :)

Med kliss nye felger som er påmontert splitter nye 205/50-17 Nokian Hakkepelitta R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prisantydning? Hva kunne du tenkt deg for no nå egentlig? hehe

Ser for meg 210-215.. burde vel ikke være noen upris det.. Vet ikke hva jeg kunne tenke meg, har sett på alt fra nye V70 til Audi.. ser i grunn på alt.. hehe..

Får delene til vinduet til slutten av uken, så da er mye gjort tenker jeg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...