///Kristian Skrevet Desember 14, 2009 Share Skrevet Desember 14, 2009 Fine de nye hjulene du har fått på forresten:) Absolutt ikke værst. Sleng ut noen flere bilder a:D hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Desember 14, 2009 Share Skrevet Desember 14, 2009 Nye hjul? Fortell, fortell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Desember 14, 2009 Share Skrevet Desember 14, 2009 Nye hjul? Fortell, fortell! altså, jeg mener vinterhjula som er avbildet et par sider bakover:P hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Desember 14, 2009 Share Skrevet Desember 14, 2009 Da er jeg med, men flere bilder hadde absolutt gjort seg, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Desember 14, 2009 Share Skrevet Desember 14, 2009 Da er jeg med, men flere bilder hadde absolutt gjort seg, ja! hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Desember 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2009 Da er jeg med, men flere bilder hadde absolutt gjort seg, ja! Kommer, det kommer! Men bilen må absolutt vaskes.. den er jo sinnsykt møkkete! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Desember 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2009 Fine de nye hjulene du har fått på forresten:) Absolutt ikke værst. Sleng ut noen flere bilder a:D hehe Takk takk! Fikk til en grei deal på dem, så var i grunn deilig å få byttet ut. Nokian dekkene er helt knall! Perfekt å kjøre med 205/50-17 Artig å parkere ved siden av deg istad, selvom du ikke så det.. hehe! Så høydeforskjellen veldig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Desember 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2009 Hvor mye kan jeg få for bilen i markedet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Desember 15, 2009 Share Skrevet Desember 15, 2009 1 million? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Desember 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2009 1 million? Godt du er optimist.. hehe! Var jo langt mer enn hva jeg hadde tenkt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Desember 15, 2009 Share Skrevet Desember 15, 2009 Nå vet jeg ikke hvilken årsmodell bilen er eller hvor langt den har gått, men rundt en fjerdedel av det Tommy sa kan vel uansett ikke være helt urealistisk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Desember 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2009 01 mod, gått 169000, har kvitteringer på alt jeg har gjort med den, pluss bilen får nye bremseskiver + klosser bak og service nå før salg Vet ikke hvordan det er med prisen, men hadde vært kjekt med bud og interesserte.. hehe, vil bare ikke legge den ut før jeg har fått byttet bremser og hatt servicen Derfor jeg lufter litt her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Desember 15, 2009 Share Skrevet Desember 15, 2009 1 million? Godt du er optimist.. hehe! Var jo langt mer enn hva jeg hadde tenkt.. hehe, men jeg veit det hadde kommer godt med om ikke annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 Bare for å skyte ut et tall fra lse luften.... 234 000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 Syns heller du skal klinke til med M-tech og beholde den:) Du som har gjort så mye med den, fått alt tipp topp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå