LarsiPan Skrevet Juni 25, 2009 Share Skrevet Juni 25, 2009 slett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Juni 25, 2009 Share Skrevet Juni 25, 2009 har du noen ide til ca pris formening? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet Juni 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2009 Er egentlig ikke så keen på å selge.. kommer ann på hva jeg får. Nye dekk.. Ingen som vil bytte i bbs, keskin eller noe? Og jeg har ikke noe formening om pris.. det er orginale rondell med nye dekk somsagt.. kanten er opplakkert og shiny. Den ene felgen er blitt sveisa på en plass. Dette er utført veldig bra og det er ikke antydning til risting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juni 25, 2009 Share Skrevet Juni 25, 2009 et på disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KenVH Skrevet Juni 25, 2009 Share Skrevet Juni 25, 2009 lurer også på impress Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Juni 25, 2009 Share Skrevet Juni 25, 2009 Er slike hjul på min gamle E34, og der var innpresset 13 foran og 19 bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet Juni 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2009 STEMMER. 13 FRAM OG 19 BAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KenVH Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 Hvor står hjula? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lillepål Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 har noen 17tomm bbs felger med gerie dekk, som jeg kanskje kan være interessert i å bytt mot disse, hvis disse er solide. Men den ene felgen min er det litt kast i trur jeg. er de som sitter på bilen det er bilde av i lenken under... kommer også litt ann på hvor du bor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersmakkverk Skrevet Juni 27, 2009 Share Skrevet Juni 27, 2009 pris du ser for deg da? koster 6000kr ny på gs bildeler uten dekk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juni 28, 2009 Share Skrevet Juni 28, 2009 pris du ser for deg da? koster 6000kr ny på gs bildeler uten dekk:) Kan ikke sammenlignes. GS selger replica av disse felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juni 28, 2009 Share Skrevet Juni 28, 2009 pris du ser for deg da? koster 6000kr ny på gs bildeler uten dekk:) GS selger dem ikke lenger, så du får ikke tak i nye til 6000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå