Bambo Skrevet Juni 25, 2009 Share Skrevet Juni 25, 2009 liten sak på bruksbilen min.. Rullende prosjekt.. Etter 12 år som Opel mann var det her for noen mnd siden på tide prøve noe nytt som bruks/arbeidsbil. Ble da en 1990 525ia. Ting som er gjort siden kjøp.. Bygd stereo, sota ruter og senka. Planen var att den bare skulle rulle som den er som bruksbil. Men noen ganger baller jo ting på seg. Så i skrivende stund er jeg på leit etter en M-5 Donorbil Ellers så har jeg den her å stående utom veggen her. 1996 E-36 320. som har fått en 2,5 som er borra og stroket til 3.0. Og klargjort for turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gis535 Skrevet Juni 25, 2009 Share Skrevet Juni 25, 2009 He he. Så du går ikkje tilbake til Opel me de første. Likte fargen, elsker felgene. Sku hatt meire senk da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut e Skrevet Juni 25, 2009 Share Skrevet Juni 25, 2009 nei se der bambo, omc valdres blir visst mindre om dagen, har røket på en 735 jeg, men jeg har såklart fremdeles mantaen min da. ser pen ut bilen din gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juni 25, 2009 Share Skrevet Juni 25, 2009 Så gøy! Her har du jo to herlige utgangspunkt og da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 25, 2009 Share Skrevet Juni 25, 2009 Rå biler! Gratulerer med skikkelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Juli 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2009 For ca 1,5 uke sia kjøpte jeg E34 M5 i Sveits. Så om ei ukes tid er den vel ankommet Norge Ser ut som jeg skilter og betaler avgifter på M5'n å tar 525 som vinter/arbeidsbil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 Da venter vi i spenning på bilder av M5'en. Den touringen kan jo også bli rimelig spenstig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 Spennende med M5n da! Info om den da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olechr Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 de felgene passet ikke i det hele tatt... selge de?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 hmm, vi begynner og bli mange omc'ere her nå etterhvert, hva skjer med at så mange opel folk bytter til bmw? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2009 Info om M5. 1993 mod 1 eiers bil med 173 000km på teller. 3.8liter. Klin orginal. Har i dag havnet en delebil på gården å.. Å ellers har 525'n fått på det her: Elendigste passform jeg har vært borti på noe eksos noen gang.. Var mye tilpassing og sveising før det her passet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eliot Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 he he gamle bilen min jo ... hatt mange mil med denna gitt . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2009 Ja gjort mye med den siden den havnet her. Nå er det Coilovers på tur i posten til den å. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet September 7, 2009 Forfatter Share Skrevet September 7, 2009 Da er E34 525'n på tur vekk.. Vært fin bruksbil. Men kjøpte meg Transporter tdi istedet som arbeidsbil. 525 ble litt dyr ha som arbeidsbil samt lite praktisk. Så da ble det den her: Men i går mista jeg lappen da så klart.. Så blir fotgjenger i 6-7mnd.. Så da får jeg god tid til å bygge opp og få ferdig den her som jeg kjøpte for en stund tilbake.. 87 325i som kun har gått 139 000km garantert og solgt ny i Valdres. Aldri hatt rust eller vært sveisa.. Nyoverhalt Ac schnitzer 45% sperre diff. gule koni sport og 60/40 senk. Fikk med full e46 look styling. Men klarer ikke like bakfangeren. Planen var å bruke orginalfangere som jeg monterte på nedre del av stylingfangerne på. som jeg har starta med forran. Så i dag ble slik styling som på bildet under bestilt fra Tyskland. Første som skjer videre nå er å få valsa buene da jeg sikler på 9x16" med lavt et på den. Så blir den levert til en kompis som er billakkerer for å få farge på den før snøen kommer. Farge blir mulig noe lignende den som er på E34'n min med noen % carbon grafitti i. sitter og noen type r racing stoler i den som skal rives ut. Å vil heller ha i svart skinn. Motor blir å mulig bytta ut. Da jeg importerte meg en E34 M5 her i sommer som vi klarte vrake en søndagsmorgen. Vurderer jeg kasta motoren fra den i E30'n.. IKKE SKYT MEG NÅ!!! men har å en Opel c20let motor liggende som jeg å har leika med tanken om å sette i e30'n evnt. Men vi får se.. Først og fremst få lakk og få den sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå