Gå til innhold

Thorbjørn R`s e21 323 vurderes solgt!


thorbis
 Share

Anbefalte innlegg

Gratulerer med flott bil Thorbis! Denne trur jeg kommer til å bli et smykke. Jeg ble positivt overrasket over den opplevde kvaliteten på bilen. E30 føles jo som en skranglekasse i de fleste tilfeller, men denne hadde jo et snev av 5 serie kvalitet over seg! :wink:

Bliur flott bil detta, men personlig ville jeg ikke gått for det småharry tyskerstuket på denne bilen. Ville hatt den kjørbar og litt komfortabel. Det skal jo være en bruksbil på sommeren detta. Se bare hvor fantastisk fin den røde 323`n som ble linka til her ser ut.

60mm senk bør væra nok. Trur du ikke?

Uansett stil, så kommer den nok til å bli svært pen kjenner jeg deg rett :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

takk for det rune. vi får ta en diskusjon i garasjen en dag ang stilen på bilen, men det kon nok hende 60mm er lavt nok på den.

skal begynne ribbing i dag så da får jeg se hvor ille alt ser ut onder tectyl og tepper osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har ribbinga kommet igang. mangler og ta ut motor gir og understell og litt sånn småtteri. har funnet endel rust men ikke noe mer enn vanlig egentlig. vært noe hærkearbeid på den før som må gjøres opp igjen men ellers greit.

noen bilder.

xb9m055f8aq9hcwl6aso.jpg

at78s7tmb9s6ecm143n7.jpg

z66de2c7nnvht2xk9vtg.jpg

p798szda0lxyuuz1gie8.jpg

liip2a82phlba5nec43t.jpg

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Godt jobba Thorbjørn. Ser kanskje ikke så ille ut allikevel. Trenger du å få kopiert alle verksted manuallene, så skal vi se om vi ikke får til det. Jeg kommer ut til deg med skjermen en dag. Skal bare få hentet den "nye" 323i først. Jeg gleder meg til å følge deg fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

skjer lite om dagen i påvente av deler og arbeidsløst. har hvertfall bestilt meg en slik bilsnurre i dag så jeg kan få jobba litt lettere med rusta osv på den for det kommer jo fram endel når man først begynner og pelle på bilen. men men. prøvde på OZ futura hjula mine her om dagen også og suns dem passa veldig bra så trur nesten jeg går for de jeg, bare med litt annen dekkdim. eller hva trur foket?

7ri0vvgw1dbjku6wou56.jpg

3ckjy6wsnr35erlqu7eo.jpg

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble så innspirert av dette jeg att jeg måtte ha inn e21n min å byne å ribben jeg og :) Har litt andre planer enn du jeg da. jeg skal bygge e21 racer bil. :D Skal lage en tråd jeg og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

heisann. ja nå har det begynt litt igjen. vært noe rep av e30n og litt skader på meg selv så har gått smått, men er i full gang nå. motor og gir skal ut i løpet av helga og bilen skal opp i karosssnurra og slipes rein under osv. har slipt fremre innerskjerm i går. i dag blei det kun nytt eksos på e36n min. kommer med litt bilder etter helga tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

ja da kan jeg vel si at jeg har skulka enda mer og ikke giddi og gjort noe. har hatt leia i det siste, men nå er e30n vaska og satt bort sa da blir det mer tid til e21n. eneste som har skjedd er vel at jeg prøvde meg ut med en felg jeg hadde liggende.

phf88sy9vvhgx5a9xpfo.jpg

c0cfwfr1dbmm4e06o7vi.jpg

vgc2x9krwn9ircrxhdoc.jpg

fuwsowhe059t1xz8tgrt.jpg

pjq4xzqbqaduhselz4z2.jpg

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...