petterl Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 Noen som vet hvor jeg kan koble inn en oljetrykksmåler fra autogauge ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 Trenger dette selv.., eller jeg vil ha oljetemp ihvertfall, men går vel for det samme med montering. Bilextra som selger autogage, hadde ikke lenger adaptere som kunne settes der den orginale oljetrykksbryteren sitter, for så å fi 2-3 nye uttak.. :/ Men man får lokk til oljefilterhus som har uttak til sensorer / brytere.. Sett en her på forumet som selger slike ihvertfall.., men husker ikke hvem Men Biltema har faktisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fazerfreak Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 eg kjøpte meg nippel og slange hos tess, koblet inn der org. oljetemp er og satte på et kryss på slange for uttak til turbo, oljetrykk og et uttak til overs har kjøpt adapter (alle) fra biltema, veit ikke gjengedim, men ska ha in oljetemp framme/under ljefilteret, er en brako.bolt der. leste om dette på m42 forumet. håper dette er til hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petterl Skrevet Juni 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2009 kan jeg evt bruke den som sitter på motoren orginalt ? sitter ikke den rett bak oljefilterhuset ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå