Blyfri Skrevet Juni 26, 2009 Skrevet Juni 26, 2009 Er det noen som vet hva disse felgene heter? Eller hvem som har produsert de? Er på jakt etter papirer med ET ol. men det er mye lettere å finne når jeg vet hva de heter:) (Og nei, det er ikke det beste bildet desverre) På forhånd takk:)
Blyfri Skrevet Juni 26, 2009 Forfatter Skrevet Juni 26, 2009 Ingen aning selv er jeg redd:S Går ut ifra at det er replica-felg av et slag, mer vet ikke jeg:S
Blyfri Skrevet Juni 27, 2009 Forfatter Skrevet Juni 27, 2009 Noen fler forslag? Googlet MIM i timesvis i går men fant ingenting:P
EirikL Skrevet Juni 27, 2009 Skrevet Juni 27, 2009 Tror ikke det er en MIM felg. Denne typen design har ikke MIM laget større enn 16" som du kalte Juventus, så langt jeg har funnet ut. Ka det være en ATS?
Blyfri Skrevet Juni 27, 2009 Forfatter Skrevet Juni 27, 2009 Tror du har rett Runar;) Ser helt like ut på bildene jeg fant på nettet;) Men, må fortsatt finne sidene deres så jeg kan få tak i papirer. Klarte ikke finne sidene deres med google, any tips?
Blyfri Skrevet Juni 27, 2009 Forfatter Skrevet Juni 27, 2009 Takker:) funker dårlig å søke på engelsk etter sidene deres når de bare er på tysk:P
Lars89 Skrevet Juni 27, 2009 Skrevet Juni 27, 2009 Tror du trenger et google-kurs jeg! Førte sida som dukka opp http://www.artec-gmbh.de/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå