Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Hei Godt folk :)

Da var tiden inne til å sette seg ned å finne seg en E46, etter at min kjære E36 Coupe plutselig ble en "cab" etter en liten utforkjøring :) (Totalvrak)

Det var en 320ic, men har nå fått troen på 318ci, type strøken. Mye også pga billigere forsikring :) Har satt meg en max pris på 140-150000 kroner. Har lett mye de siste dagene, men finner liksom ikke noe i den prisklassen som faller i smak :cry:

Det jeg trenger er tips til hva man skal se etter på disse bilene?

Kanskje noen kan komme med forslag etc? Hadde vært supert! :lol:

Ting som viktig for meg :

- Farge : Svart/Blå (Tror blå fargen jeg er ute etter heter Topaz/Estoril blå)

- Skinn seter.

- Takluke (Helst, men MÅ ikke)

- KM under 150000.

-Helst 2000 mod + ( Med tanke på bil lån)

Hehe, er kanskje litt kresen men er første gang jeg skal ut me såpass for en bil. Har lyst å bli fornøyd å ikke angre etterpå. Akkurat nå er jeg uten bil, kjenner jeg begynner å bli rastløs men har troen på å vente på "den rette" bilen :)

Har sett litt på denne :

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17834470

Men tror neppe selger vil gå ned til 150000, men er jo lov å håpe :)

Noe å si om denne folkens?

Kom med noen forslag eller tips hvis DU har muligheten om andre biler på finn etc etc! :)

Mvh

BMW-Coupe

Skrevet
Står litt om feil her :wink:

Bilen du linka til var jo perfekt utseendemessig, men for liten motor etter min smak. Prøvekjør og se om den passer for deg :wink:

Kan jo kanskje se på denne?

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17901145

Takker for den linken Lars89 :)

Har mer tro på en 318 pga lavere bensin forbruk + billigere forsikring denne gangen her. Siden jeg nylig har kræsjet en bil i ganske *Host* fart, er ikke motor så viktig for meg.( Ikke enda hvertfall) Utseende er viktigst for meg nå.

Hva tror du/dere om prisen på den som jeg linket til? Er den verd 175000, eller er den priset høyt? Har sjekket opp med han som eier den, er en mann på 51år så er nok ikke grisekjørt heller vil jeg tro :)

Skrevet

Hva tror du/dere om prisen på den som jeg linket til? Er den verd 175000, eller er den priset høyt? Har sjekket opp med han som eier den, er en mann på 51år så er nok ikke grisekjørt heller vil jeg tro :)

Syns det var en helt OK pris. Tenker jeg skal legge ut min for det samme.

Min har kjørt litt under 83000km nå, har takluke, er 2001 mod og skinn. Den er sølv da. Byttet mye det siste året/halvåret...

Skrevet

Syns det var en helt OK pris. Tenker jeg skal legge ut min for det samme.

Min har kjørt litt under 83000km nå, har takluke, er 2001 mod og skinn. Den er sølv da. Byttet mye det siste året/halvåret...

Bilen med OK pris ble solgt:-(

Desverre så er sølv uaktulet pga jeg synes 80% av disse coupe'ne er sølv. Hvertfall her "oppe" :cry: Skulle nok vurdert kjøp av din, vis jeg hadde fått den for 140-150000. :lol:

Skrevet

Veldig vansklig det skulle være å finne en Estoril blå E46 Coupe tilsagls da...

Ingen som skal selge eller vet om? 318Ci

Andre tips til kjøp av en E46 Coupe blir tatt imot med stor takk :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...