lund3n Skrevet Juni 27, 2009 Skrevet Juni 27, 2009 Noen som vet hvor det ble av dette kite som turbofun solgte før? Fant det ikke sisst jeg var på sida demers. Eventuelt noen andre som selger dette?
Jan Tore Skrevet Juni 27, 2009 Skrevet Juni 27, 2009 http://www.ccr-racing.dk/shop/superchar ... -212p.html
E34freaken Skrevet Juni 28, 2009 Skrevet Juni 28, 2009 Dette så veldig interessant ut. Noen her som har erfaring med komressor og installasjon på M50B25 til E34? Og noen som vet hvordan motoren liker den ekstra trimmen?
Flextron Skrevet Juni 28, 2009 Skrevet Juni 28, 2009 Warning! A M50 kit must never be installed on a M52 engine even though the engines seems physically identical. Big risk of engine failure.
tuned Skrevet Juni 28, 2009 Skrevet Juni 28, 2009 Noen som vet hvor det ble av dette kite som turbofun solgte før?Fant det ikke sisst jeg var på sida demers. Eventuelt noen andre som selger dette? Turbofun har fjærnet kitet fra web shoppen sin, men send dem en mail så skaffer dem deg et kit:)
miata Skrevet Juni 28, 2009 Skrevet Juni 28, 2009 Rotrex er vel den dårligste kompressorn du får.. Skal du ha reimdrevet turbinkompressor kan du like godt kjøpe turbo.. Grafer fra tilsvanrende bil med Rotrex og Lysholmkompressor.. Ca samme effekt.
lund3n Skrevet Juni 29, 2009 Forfatter Skrevet Juni 29, 2009 okei, hvem er forhandler av lysholm i norge da? event. link til en side?
Azeton Skrevet Juni 29, 2009 Skrevet Juni 29, 2009 okei, hvem er forhandler av lysholm i norge da? event. link til en side? Lysholm-pressa er nok en god del dyrere, og vanskligere og innstalere enn en kompakt sentrifugalpresse..
Azeton Skrevet Juni 29, 2009 Skrevet Juni 29, 2009 Ja, men en sentrifugalkompressor har mindre motstand en en slik lysholm. Så at effekten blir så mye dårligere på samme trykk syns jeg er rart? At det er mer NM før skjønner jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå