kimeide Skrevet Juni 28, 2009 Skrevet Juni 28, 2009 hei hei jeg har en e39 som jeg har litt spørsmål om... har er sinnsykt dure lyd i bilen i fra 70 km og oppover, tror den kommer bakfra.... tror det er en hjul lager, når jeg svinger mot venstre fosvinner den, er der når jeg kjører rett frem eller mot svinger mot høyre... kan det være hjul lageret..? så et lite oppfølgings spørsmål, når jeg ligger i ca 120 km't og bremser hardt så blir det kraftig risting på rattet, men bremser er nytt, var der med gamle bremsene også, ble byttet i forgje uke.... kna dette ha noe med hjul lager å gjøre..? bærearmer er også ny..... noen som har noen tips..? er det noen som vet om noen som kanskje har noen hjul lager på lager i bergen..? eventuelt tips om hvem som kan ha det.. på forhånd takk . . . .
Odd-M Skrevet Juni 28, 2009 Skrevet Juni 28, 2009 Det første er nok defekt hjullager ja. Det andre kan være defekte casterstag. Hvis ikke kula er slitt kan du bytte kun foringen og spare litt penger. Det kan også være ubalanse eller kast i dekk/felg.
kimeide Skrevet Juni 28, 2009 Forfatter Skrevet Juni 28, 2009 ikke kast i felgene.... caster stag..? hmmm... er det noe lagervare i bergen tror du..? på en eller annen sjappe..? skal på kjøre til kr.sand på tirsdag morgen skjønner du . . . ..
hillmar Skrevet Juni 28, 2009 Skrevet Juni 28, 2009 Casterstag er en vanlig slitedel så du kan høre hos din bmwforhandler. Men hvis du klarer å vente er det mye billigere hor koed.no...
kimeide Skrevet Juni 28, 2009 Forfatter Skrevet Juni 28, 2009 klarer ikke å vente, derfor jeg trenger det så veldig veldig kjapt
hillmar Skrevet Juni 28, 2009 Skrevet Juni 28, 2009 Hehe. Da hadde jeg satsa på bmw eller butikker som mekonomen. Ring å hør tidlig i morgen så kanskje de får det inn samme dag hvis de ikke har det på lager, det fikser de iallefall i osloområdet...
kimeide Skrevet Juni 28, 2009 Forfatter Skrevet Juni 28, 2009 slikt går ikke i bergen heehheh.... men vi har jo gs her også, kanskje de har... takk for hjelpen
Erik S. Skrevet Juni 28, 2009 Skrevet Juni 28, 2009 mekonomen i fyllingsdalen har veldig mye deler på lager, så er godt mulig de har casterstag inne også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå