Eng1 Skrevet Juni 28, 2009 Share Skrevet Juni 28, 2009 Skal selge min 525 pga. for mange biler stående. Det trengs en del arbeid for å få den strøken. Bilen har gått 250000km Bilen er diamant swarts og er faktisk veldig fin i lakken etter alderen å bedømme. Noe små plukk, men er jo tross alt en gammel bil. Har fullt skinn interiør i sort. Har mesteparten av utstyr. El vinduer. foran. Alt i skinn. dobbel takluke. Kjøre computer. Montert xenon kit i nær lys. +++ Den har manuel gir. Av deler som er byttet så er det. Styresnekke i vinter. Orginale sports dempere foran byttet for 2 år siden. Clutch 2 år siden. Kjølesystem med radiator,termostat, og alle rør 1 år siden. En del deler i forstilling. Sommer dekkene som er satt på er nesten helt nye. Alle bremse skiver og klosser 2 år siden. De dårlige nyhetene. Frontfanger må byttes. Er knekt. Defekt topp pakning. Takluke motorer må byttes. (har de liggende) Litt rust, litt på kanaler og litt på front dører. Bare overflate så å pusse det ned er ingen problem. Den trenger en forstillings kontroll og har en liten skade i bakstilling, men vet ikke va det kan være. Ene demeperen bak er dårlig. EU ok i 1,5år til. Ingen heftelser. Tenker meg 15000kr for den, men bare å komme med bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tolsen Skrevet Juni 28, 2009 Share Skrevet Juni 28, 2009 Er bilen kjørbar? Er et stykke ned til Bergen fra Tromsø.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eng1 Skrevet Juni 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2009 Bilen er kjørbar. Har kjørt den de siste månedene uten problem. rattet står bare litt feil også oppfører baken seg litt rart. Jeg vet ikke va det kan være i bakstillingen, men absolutt ingen problem å kjøre den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 Bilen er kjørbar. Har kjørt den de siste månedene uten problem. rattet står bare litt feil også oppfører baken seg litt rart. Jeg vet ikke va det kan være i bakstillingen, men absolutt ingen problem å kjøre den. Kunne du sjekket dette opp hos et verksted og funnet ut pris for reperasjon og hva som er galt? Jeg er interessert i bilen. Har du bilder av rust,interiør o.l av bilen? Kan nåes på 980 85 816 og opeth84@gmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eng1 Skrevet Juni 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2009 Bilen er kjørbar. Har kjørt den de siste månedene uten problem. rattet står bare litt feil også oppfører baken seg litt rart. Jeg vet ikke va det kan være i bakstillingen, men absolutt ingen problem å kjøre den. Kunne du sjekket dette opp hos et verksted og funnet ut pris for reperasjon og hva som er galt? Jeg er interessert i bilen. Har du bilder av rust,interiør o.l av bilen? Kan nåes på 980 85 816 og opeth84@gmail.com Pm sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eng1 Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eng1 Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eng1 Skrevet Juli 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
perspelmann Skrevet Juli 18, 2009 Share Skrevet Juli 18, 2009 Sjekket opp i hvor mye det kostet for reprasjon av bakstilling, vet du evt hvor mye det vil koste og bytte topp pakning? Kan svares på pm:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eng1 Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Hadde den vært lengre nede i landet så hadde den vært utrolig aktuell... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk33to Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 har du denne enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 har du bilder av bilen innvendig som du kan legge ut her eller sendes på pm for eks.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.turbo Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 hei.. send meg noen bilder på epost.. adrianjohan@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eng1 Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2009 Har bilen enda, skal sende noen bilder til folk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg