Bmwfanatic Skrevet Juni 28, 2009 Share Skrevet Juni 28, 2009 Ja, da ble det bmw igjen da, solgte den forrige e46'n til fordel for en e-klasse mercedes stv familiebil.. Er forøvrig storfornøyd med mercedesen, men det skal jeg vel ikke snakke for høyt om her .. Nå i disse hetebølgetider ble det for mye for meg, og etter å ha sett på nettet i ett par dager dro jeg for å se på en som befant seg ikke alt for langt unna, og den ble det altså.. Har ikke fått hentet den enda, om alt går etter planen er den på gården her mandag den 29.6, altså i morgen Bilen er en 1996 mod 318i, km stand 141500 Av utstyr/mods så er det verdt å nevne: - Sort skinn - El cab - 4x el vinduer - varmeseter - godkjent senket - m3 speil - andre baklamper (delte meninger, men liker dem jeg) - Kanalskjørt/frontleppe - Bosi eksosanlegg - 17" alu - borrede skiver foran - tårnstiver foran Syns det også var en sprek farge, meget blank og fin i lakken.. Klikk på bildene for større verson Hva bør gjøres? Utenom ett hakk større felger og m-styling som sikkert mange mener att den trenger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juni 28, 2009 Share Skrevet Juni 28, 2009 Sinnsykt pen sommerbil Jeg ville fjernet de stripene på siden men det er min smak da ser kansje bedre ut live Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 28, 2009 Share Skrevet Juni 28, 2009 Gøy med cab. Kan tenke meg det er deilig med de tempraturene vi har nå Syns den ser bra ut jeg. Kanskje fjerne ACS-merkene, men er ikke noe must Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Juni 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2009 Stripene ser faktisk bedre ut live, men det er jo ikke noen ekte schnitzer bil så er enig i att dem ikke hører hjemme her.. Ellers takk for tilbakemld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 19, 2009 Share Skrevet Juli 19, 2009 Kjenner jeg lengter tilbake til min gamle bil når jeg ser disse bildene. Flott bil, men er enig i at stripene må bort. Dekaltrimming er ikke særlig kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Februar 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2010 Hvis noen føler for å få liv i denne traveren, ta en titt på denne tråden i teknisk.. viewtopic.php?f=1&t=140882&p=1491411#p1491411 Hadde vært evig takknemlig for tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 så veldig pen ut! litt usikker på stripene, men er vel kanskje noe annet IRL, men denne bilen skulle hatt noen andre felger! Snakker Keskin kt1, det hadde vært helt perfket! eller f.eks ellr LM.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Mars 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2010 Bilen er nå i orden igjen, fått reparert styreenhet og ny coil.. Bilen skal selges, men venter med å aventere pga kanskje litt tidlig? Noen som har noen formening om pris? Bilen har nå rundet 150.000km Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mars 15, 2010 Share Skrevet Mars 15, 2010 Bra det ordnet seg Gikk denne i Hamar før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mars 15, 2010 Share Skrevet Mars 15, 2010 Oh. Pen cab Si ifra om du bestemmer deg for å selge frontleppa separat da.... <=Vil ha en sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Mars 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2010 Ja, bilen var innom hamar ja, men han solgte den relativt fort videre.. han var en sånn som kjøper og selger for å si det slik.. hehe er faktisk ikke umulig jeg selger frontleppa, har planer om en m3 front før salg, får se hva det blir til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 Synes E36 caben ser utrolig bra ut generelt. Din også Har selv hatt en, og må innrømme at jeg savner den litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 Ja, bilen var innom hamar ja, men han solgte den relativt fort videre.. han var en sånn som kjøper og selger for å si det slik.. hehe er faktisk ikke umulig jeg selger frontleppa, har planer om en m3 front før salg, får se hva det blir til Oh, gode greier Let me know... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Mars 18, 2010 Share Skrevet Mars 18, 2010 Ser du har det hefftige orginal annlegget i bilen din. 10 høytalere om jeg ikke tar feil, og egen forsterker. Hadde det i min E36 cab også. Fornøyd med lyden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå