Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei der!

Jeg har en E36 Sedan 95 mod.

For noen dager siden når jeg stanset bilen for og fylle bensin og skulle srate den igjen fikk jeg ikke vridd om nøkkelen.

Satt bom fast inni der, fikk ikke vridd den til tenning en gang men tenningen kom på allikevel. Sto til og med på når jeg tok ut nøkkelen.

Mye koster det for ny tenningslås og hvor kan jeg få tak i dette.

Sitter og ser igjennom på GS men finner ikke ut noe...

takker for alle svar!

Skrevet
Hei der!

Jeg har en E36 Sedan 95 mod.

For noen dager siden når jeg stanset bilen for og fylle bensin og skulle srate den igjen fikk jeg ikke vridd om nøkkelen.

Satt bom fast inni der, fikk ikke vridd den til tenning en gang men tenningen kom på allikevel. Sto til og med på når jeg tok ut nøkkelen.

Mye koster det for ny tenningslås og hvor kan jeg få tak i dette.

Sitter og ser igjennom på GS men finner ikke ut noe...

takker for alle svar!

Hei,

Har akkurat plukka fra hverandre hele dørlåsen på førersiden på bilen min og skiftet alle kodeplatene/fjærene samt mikrobryteren for sentrallåsen. Var en av de værste "dill dall" jobbene jeg har gjort i mitt liv. Men etter en del låsservojustering fikk jeg alt til å fungere..puh :-) Men til saken din...har sjekka litt på GS og funnet dette:

Søk på varenummer : 32321092780

Trykk på grønn info knapp til høyre og sjekk tegningen. Husk det kan være litt vanskelig å finne ut hva som er røket inni der så du bør plukke fra hverandre og sjekke før du bestiller...

Dette er data basert på en E36, sedan, 316iM43 01/95...finner F ikke ut hvordan jeg kan gi deg en direktelink til siden med alle delene til systemet, men du finner det under "styring" og bilde 19

Good Løkk! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...