Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bytta ruta på min e39 for 3 uker sia. Så oppdaga eg her om dagen at dørken på passasjersiden framme var kliss våt. Var inn om BMW i Bodø å fikk sjekka at det ikke var taklukedreninga og funktsperra i døra. Fikk kjempeservice der, de anbefalte meg å dra innom Hurtigruta Carglass. Der fant de vha såpevann og trykkluft at det var dårlig limt nede i høyre hjørne av ruta, dermed rant det vann inn der... bittert.

Det er en viss sannsynlighet for at ruta blir ødelagt når de tar den ut.. tar ferie på onsdag og det blir kjipt å bli uten bil.. :evil:

Skal innom verkstedet som gjore jobben å høre hva de har for plan.....

Skrevet

ifølge reglene, så skal det verkstedet som har gjort det, være pliktig til å utføre jobben på ny, uten kostnader fra deg. så kanskje du er heldig å får ei ny rute igjen

Skrevet

Hurtigruta carglass i Bodø presiserte at ruta måtte ut og limes på nytt, så bli ikke å godta noe klatteliming nei.

Det som er noe urovekkende er at vannet har fukta lysmodulen kraftig, da vannet har rent ned er lysmodulen ligger. Den funker, men stussa på at eg mista begge kjørelysene samtidig..... håpa det var tilfelding med ska ta det opp med verkstedet. Har satt i nye pære og de funker så modulen er ikke ødelagt...enda..

• 2 weeks later...
Skrevet

Ha fått satt inn ruta på nytt. Viste seg å vær lekkasje på 2 plasser.. Ikke rart at det ble svømmebasseng i biln. Har tørka i dagesvis med defavifta og solsteik, så tur det blitt bra tørt igjen. Noe vanskelig å få tørka støymatte som ligg inntil torpedoveggen da. :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...