///M Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 dritkule bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2009 Kjøpte carbon midtkonsol og liste til hanske rom fra GS bildeler, som ikke passet på bilen min det måtte slipes og tilpasses ganske mye. Er det noen som ver hvor jeg kan få kjøpt bolt on midtkonsol og liste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alec Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 dekslene MÅ jo passe 100% ellers ser det jalla ut, fyfy på en strøken M3 sedan som dette!!! Får du ikke kjøpt org slike deksler i annen utførelse enn treverk da?! Og behold org eksos spør du meg, bedre blanding av stillhet og råskap får du ikke... Heller det enn Eisenman (min mening da ) Er forresten takspoileren org? Hvis ikke ville jeg tatt den av, ser penere ut uten syns jeg Men nok om mine meninger, nydelig bil som ser strøken ut, behold den slik!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2009 Nei tror ikke det at takspoilern er orginal, var lenge litt usikker på om det skulle bli Eisenmann eller nei,men etter å ha hørt på M3 med Eisenmann på Youtube osv så gikk jeg for den og har bestilt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alec Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 Nei tror ikke det at takspoilern er orginal, var lenge litt usikker på om det skulle bli Eisenmann eller nei,men etter å ha hørt på M3 med Eisenmann på Youtube osv så gikk jeg for den og har bestilt. Si fra når du får eksosen da, har veldig lyst til å høre lyden IRL. Har hørt eisenman eksos selv på youtube men lydkvaliteten der, kontra virkeligheten er stor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2009 Ja det er sant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 denne var strøken gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 se der ja...gi meg treverket og tåkelysene dine..haha jeg er flink...fiksa absproblemet ditt men da har vi en skrukveld på søndagen? fine spor du forlot foran merca mi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet September 9, 2009 Forfatter Share Skrevet September 9, 2009 se der ja...gi meg treverket og tåkelysene dine..haha jeg er flink...fiksa absproblemet ditt men da har vi en skrukveld på søndagen? fine spor du forlot foran merca mi hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Syns fargen kommer veldig bra frem på bildene. Har samme farge selv, men den blir blåaktig på bilder. Hvilket kamera bruker du? Nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 grattis med feit eksos:) Eisenman blir aldri feil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet September 11, 2010 Forfatter Share Skrevet September 11, 2010 Bilen er blitt stjålet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bubbis Skrevet September 11, 2010 Share Skrevet September 11, 2010 flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå