Kobar Skrevet Juni 29, 2009 Share Skrevet Juni 29, 2009 Bakfanger med liten skade høyre hjørne oppe! følger med diffuser, men mangler listeneog muligens noen klips, støtbjelke følger også med! H.B.O 500kr hentes i rogaland, kan være behjelpelig med frakt mellom kr.sand og stavanger nærmeste dager! Skaden er liten bulk øverst på høyre hjørne, skraper under fangeren på samme hjørne, samt en ripe i bakkant! ingen sprekker altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
korny Skrevet Juni 29, 2009 Share Skrevet Juni 29, 2009 denne passer på cab mener eg? spytter i 500 om du leverer den i lyngdal og sprekk+skade er fixbar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Juni 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2009 skal ta bilde av skade. skal muligens forbi lyngdal på torsdag! men jeg har en annen intresert som er villig å hente for 500kr! så det får bli budrunde eventuellt... mener den passer cab ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Juni 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2009 Denne fangeren passer alle e36 utenom compact! 500kr er billig for denne fangeren! da folk selger bare diffusor til 500kr rett som det er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Juni 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2009 høyeste bud ligger på 650kr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 kan gi deg 500 og delene du trenger fra delebilen når du kommer til mandal hørte du skulle hente nytt m3-sett fra tor arvid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2009 har du radiatordeksler til m42? er kun det og blinklys høyre side jeg mangler.. skal prøve å få til en tur nedover idag, viss ikke blir det nok imorgen! hvordan ser di delene ut? strøkne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2009 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Juli 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2009 første mann med 500kr som henter får den! tar bare plass, og jeg har ikke bruk for den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Juli 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2009 den ligger her fortsatt. 500kr!! blir snart lagt ut å bak garasjen om ikke noen henter den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Juli 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2009 ingen som trenger billig fanger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonyHolt Skrevet Juli 21, 2009 Share Skrevet Juli 21, 2009 finnes det bakfangere som har muligheten for avtagbart hengerfeste?? (unntatt den org. da, tenker m3 kit eller noe) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Juli 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2009 aner ikke.. selger denne fordi jeg nettopp har bil med hengerfeste selv, og ville ikke begynne å skjære i denne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonyHolt Skrevet Juli 21, 2009 Share Skrevet Juli 21, 2009 i see:p er litt kjedelig den orginale ja:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36M3 Skrevet Juli 21, 2009 Share Skrevet Juli 21, 2009 kan gi deg 800,- + frakt hvis du kan sende den? ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå