handsome Skrevet Juni 29, 2009 Share Skrevet Juni 29, 2009 Hei hei bimmers folk.. I starten av påsken dro jeg med dama og en kompis i en HiAce!!! til Stockholm, fra Hønefoss (1t fra Oslo, mot bergen) for å kjøpe en e30.. Men når vi kom til grensa, så fikk jeg mld av idioten som skulle selge e30en at den var blitt solgt.. Så vi dro innom en sånn nettkafe på grensa der, og søkte opp e30 sverige.. Så fant jeg en som så fin ut i Stockholm, prøvde å ringe, men ingen tok tlf.. Så vi bestemte oss for å taste inn adressa hans, og kjøre nedover.. Når vi var kommet 4,5t inn i Sverige, så tok han tlf og vi avtalte og møtes:D Var en fin bil, utseende messig, men motor, joa haha.. Så kjørte vi hjemover, og ble stoppet på grensa: Les om dette her.. Så torsdag 18.06, ca 2mnd etter, fikk jeg brev med hvor mye jeg måtte betale for den, og hva jeg skulle gjøre.. Så betalte, og tok med bestefar for å hente den.. Litt om bilen: 320i1988 modellGrå, vet ikke helt hva fargen heter, men strøken i lakkenGått 286000 caGår som ei kule Planer med bilen BurBøttestolerAlpina motor (B3) + GirkasseAlpina understellMulig M3 bakaksel / 325 bakakselSenkeStørre dekk + felgerBeholde utseende 25.06.09 - Når jeg hentet den: 26.06.09 - Etter litt skruing fredag 26.06.09 Tok av antenna, hengerfeste, og den vindstopperen over takluka. (2 sistnevnte selges!) 29.06.09 - Etter litt demontering og ribbing mandag 29.06 Har begynt å skru ut interiør, for å finne all rust på bilen, skrudde ut passasjer sete + bakseter = NULL rust. (Interiør selges, blått, perfekt for en som har lyst til å øve seg på å trekke om interiør, ettersom det ser ut som ei katte har leika i førerstol.. Men bakseter = Fine!) Fjernet en alarm skjønner dere.. (Orginal bmw alarm rele til salgs) Håper noen har noen tilbakemeldinger:) I'll be back med mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnmfr Skrevet Juni 29, 2009 Share Skrevet Juni 29, 2009 ser bra ut detta, ferdig neste sesong er planen eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet Juni 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2009 Har egentlig ikke noe plan om å bli ferdig da og da.. Skal få det så strøkent som jeg får det til, på lærlinglønn.. Også får jeg da heller drive på noen mnd/år lenger, enn at det blir halvferdig og ryker første turen Planen er å en gang bli ferdig hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå