gkw89 Skrevet Februar 1, 2010 Forfatter Skrevet Februar 1, 2010 neste step er bur, bøttestoler, nytt dashbord i stål og no div
cato'n Skrevet Februar 1, 2010 Skrevet Februar 1, 2010 hei hei.. rått prosjekt .. hvordan var det å sveise fast dette k-sport settet? grei jobb? vurderer det på min e30 325i..mene det som e litt domt e att man ikke får det go-kjent.. eller e det noen som har fått det go-kjent me det montert takk for det =D håper det funker en dag:P selve sveisejobben tok en time, da med sliping og lakking osv... det burde egentlig bli godkjent, for det er tüv merka og alt... så vet ikke hvorfor det ikke blir det... bak må du bygge om støtdempertårnene om du skal ha akkurat dette settet(fjær og demper i ett bak) for eller så butter det i hjulbue og rammevangen, pga fjæra... men blir bra... foran var HELT annerledes på høyden enn det jeg hadde... hehehe Ok den e go takker for flott svar.. Stå på
gkw89 Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Skrevet Februar 4, 2010 fått gjort no mer sprell de siste dagene da... og det er montert nye hovedlamper fra GS =D blei tøft =D blei DÅRLIG bilde men...
Muztang289 Skrevet Februar 9, 2010 Skrevet Februar 9, 2010 GROMT!!! Blir bra når bilen den nye fargen sin, og du nærmer deg mål! Hva har du tuklet med idetsiste? Hva jobber du på/med?
gkw89 Skrevet Februar 9, 2010 Forfatter Skrevet Februar 9, 2010 gleder meg ja =D bygd om dempertårnene bak nå.. og lagd bakvegg... samt malt litt inni bilen =D blir bur om noen få dager også =D
gkw89 Skrevet Februar 12, 2010 Forfatter Skrevet Februar 12, 2010 kommer nye bilder snart =) lager masse stålkonstruksjoner på den nå, om dagen...
RobRob Skrevet Februar 13, 2010 Skrevet Februar 13, 2010 nå synes jeg du er treg med å oppdatere her vi som har vært så flinke
gkw89 Skrevet Februar 13, 2010 Forfatter Skrevet Februar 13, 2010 har jo kjøpt ny tlf med bra kamera-tlf i bursdaggave til meg selv nå jo =D
Muztang289 Skrevet Februar 13, 2010 Skrevet Februar 13, 2010 har jo kjøpt ny tlf med bra kamera-tlf i bursdaggave til meg selv nå jo =D Ja, vi får nå se på det.. =p
gkw89 Skrevet Februar 15, 2010 Forfatter Skrevet Februar 15, 2010 nye updates på gang =D godt jeg har gode medhjelpere =D Nye støtdempertårn på gang Lagd meg tårnstag, noen som liker "designet"?? =P begynt bursveising da =D
RobRob Skrevet Februar 15, 2010 Skrevet Februar 15, 2010 nå nærmer det seg gleder meg til å se røyken velte ut av hjulbuen
bustadmo Skrevet Februar 17, 2010 Skrevet Februar 17, 2010 jeg digget stabstagetr bak pent med gule lykter forresten, gule blink og eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå