gkw89 Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 ja, da har jeg somla meg til å satse på en prosjekt istedenfor ferdiglagd(e39 m5) så får vi se åssen detta går.. planen er å få dette i gang til rudskogen sept. 09 KOM GJERNE MED ANBEFALINGER OSV, tåler alt... smaken er som baken vett fakta om bilen nå er: e30 320i 4-dr manuell 5tr. 260000km ca. alpineweiss skiver foran, trommel bak ikke diff-brems eller sperre planen: e32 740motor m60 en eller annen manuell kasse til denne motor'n e32 bremsekraft-system ny drivlinje videre bakover, som tåler litt deng... nytt understell nye bremser, bygger om til skiver bak diverse lakkforbedringer 3" eksos, 90% av alt har dårlig med bilder om dagen, men har noe småtteri men skal få til mer bilder "Grom-bilen" Råtass-motoren =D store saker gitt, for en stakkars e30 eksosen skal ca herfra og bakover hoppe over til 3" pluss en X-forgrening garasjen det skrus i... deler den med en volvomann, med interesse for e30, spes med v8 hunden er alltid med på treff osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 ja her skal det bli gøy å følge med... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Juni 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2009 det kommer til å ta tid gitt... er litt deler som skal skaffes først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 Hvilken kasse skal du bruke da,420? Angrer litt på at eg ikkje gikk for en Tremec... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Juni 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2009 tenkte å bruke den kassa som er orginalt... 5 trinns... eller mulig få tak på 6trinns kassa.. aner ikke navn på de forskjellig girkassene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 Haha, skal følge med her. Gromt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Juni 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2009 Hvilken kasse skal du bruke da,420?Angrer litt på at eg ikkje gikk for en Tremec... hvilken kasse bruker du a? 850CSI manuell eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 ja, da har jeg somla meg til å satse på en prosjekt istedenfor ferdiglagd(e39 m5) det må jeg si... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 Må nesten abonnere på denne tråden Kan jeg foreslå ombygging til 5 bolt med deler fra E36? Da kan du kjøre E36 M3 bremser som skrubber greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Juni 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2009 Må nesten abonnere på denne tråden Kan jeg foreslå ombygging til 5 bolt med deler fra E36? Da kan du kjøre E36 M3 bremser som skrubber greit har planer om å bygge til 5x120 ja... men har liten drøm når det gjelder det der... så får se... også vil jeg ha minst mulig tilknytting til e36, for den bilen liker jeg IKKE men har vurdert det faktisk, for leste innpå her en gang at det gikk så å si overens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 Spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Juni 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2009 har nå klart å lage meg ett koblingsskjema på motorkontakta inn til sikringsboksen nå, så håper det ikke er no startsperre den dagen jeg prøver å fyre opp maskineriet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 Eg har manuell fra 850Csi ja(S6S 560G). Viss du skal ha 6trinns som passer din er dette S6S 420G,men en STOR ulempe med desse 6trinns kassene til Bmw er at du ikke får kjøpt deler til desse...ville heller gått for 5 trinns. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Juni 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2009 tar det jeg finner i første omgang, så får jeg heller finne no annet i tilfelle senere =D det skal bare kunne bruke opp ett sett hjul første dagen, så er jeg glad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 Ikke så mye fornuftig å komme med fra denne kanten, men vil bare si at detta må blir bra. Vriåttern virker morsom Hilsen Trond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå