M3 Yngve Skrevet Juni 2, 2011 Skrevet Juni 2, 2011 Ikke noe problem å få den til å starte, men å få full effekt må du ha en del til å virke osv.
gkw89 Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Skrevet Juni 2, 2011 gjenstår å se blitt lova at det skal funke så
M3 Yngve Skrevet Juni 2, 2011 Skrevet Juni 2, 2011 gjenstår å se blitt lova at det skal funke så Godt de har grei på ting da
gkw89 Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Skrevet Juni 2, 2011 men siden du veit og ikke jeg:P hva trengs egentlig? =P
Kristov Skrevet Juni 2, 2011 Skrevet Juni 2, 2011 Skal du benytte løsningen til de hos e30.de så trengs det ingenting annet enn + og minus. De programmerer bort behovet for EWS, Speed, canbus, abs, bakerste lambdasensorene osv. Jeg ville valgt å få programmert bort LMM'ene også.
gkw89 Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Skrevet Juni 2, 2011 Skal du benytte løsningen til de hos e30.de så trengs det ingenting annet enn + og minus. De programmerer bort behovet for EWS, Speed, canbus, abs, bakerste lambdasensorene osv. Jeg ville valgt å få programmert bort LMM'ene også. hørte det jeg å =) godt flere har hørt det koster jo tross alt litt penger å få det slik, men det er billigere enn datasprut og evt vanos blocker kit... åssen blir det med utkoblede lmm? map-sensor?
leif harald Skrevet Juni 2, 2011 Skrevet Juni 2, 2011 Skal du benytte løsningen til de hos e30.de så trengs det ingenting annet enn + og minus. De programmerer bort behovet for EWS, Speed, canbus, abs, bakerste lambdasensorene osv. Jeg ville valgt å få programmert bort LMM'ene også. Endelig De som ikke tror det går kan jo vente og se etterpå
Kristov Skrevet Juni 2, 2011 Skrevet Juni 2, 2011 Skal du benytte løsningen til de hos e30.de så trengs det ingenting annet enn + og minus. De programmerer bort behovet for EWS, Speed, canbus, abs, bakerste lambdasensorene osv. Jeg ville valgt å få programmert bort LMM'ene også. hørte det jeg å =) godt flere har hørt det koster jo tross alt litt penger å få det slik, men det er billigere enn datasprut og evt vanos blocker kit... åssen blir det med utkoblede lmm? map-sensor? Da kjører den alpha-n - samme opplegg som E46 M3 CSL. Mappet styres da av tps-sensoren.
gkw89 Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Skrevet Juni 2, 2011 Skal du benytte løsningen til de hos e30.de så trengs det ingenting annet enn + og minus. De programmerer bort behovet for EWS, Speed, canbus, abs, bakerste lambdasensorene osv. Jeg ville valgt å få programmert bort LMM'ene også. hørte det jeg å =) godt flere har hørt det koster jo tross alt litt penger å få det slik, men det er billigere enn datasprut og evt vanos blocker kit... åssen blir det med utkoblede lmm? map-sensor? Da kjører den alpha-n - samme opplegg som E46 M3 CSL. Mappet styres da av tps-sensoren. såpass ja.... Gromt!! kanskje jeg burde det da!
Kristov Skrevet Juni 2, 2011 Skrevet Juni 2, 2011 Her er en engelskmann som har fått utført omprogrammeringen samt fjernet LMM'ene. De kan fikse samme greie for S54 og S85 også. Per i dag jobber de med en løsning for S65.
Frans2k Skrevet Juni 2, 2011 Skrevet Juni 2, 2011 Hvorfor ikke bare kjøpe datasprut? Enkelt og idiotsikkert
leif harald Skrevet Juni 2, 2011 Skrevet Juni 2, 2011 Hvorfor ikke bare kjøpe datasprut?Enkelt og idiotsikkert Like greit å bruke bmw sin orginalmap, skal vel noe til og mappe den bedre en de har gjort.
gkw89 Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Skrevet Juni 2, 2011 Hvorfor ikke bare kjøpe datasprut?Enkelt og idiotsikkert For det første, da må jeg ha datasprut som klarer vanos, så må jeg mappe den, og hvis jeg ikke finner 4xvanos sprut, så må jeg kjøpe blocker kit.. og dette blir en deeeeel dyrere enn org hjerne
andrem3 Skrevet Juni 2, 2011 Skrevet Juni 2, 2011 Jeg benytter meg av løsningen som e30.de bruker. Sendte hjernen for en uke siden til Tyskland. Venter på å få den i retur. Håper det funker bra
gkw89 Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Skrevet Juni 2, 2011 Jeg benytter meg av løsningen som e30.de bruker. Sendte hjernen for en uke siden til Tyskland. Venter på å få den i retur. Håper det funker bra artig... gir du tilbakemeld på åssen det funka da? =P s54 eller+
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå