Gå til innhold

E30 350i M5V8 "racerbil" noen som vil kjøpe? SOLGT...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var med da vi raste den forrige S62 motoren. Skjedde helt uten forvarsel.

S14 motoren hans er ikke mye sur, tror heller du har missforstått det litt.

Men med et så gromt register og høy effekt så skapes det et relstivt høyt sylindertryk og det fører jo ofte feil vei desverre. Synes det oppsettet er dritgromt, synd at det ikke fungerer helt.

• Svar 995
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
hvilken bil har han s62 i da?

Vanlig ombygd 520 E39, som alt er blitt M5, mener jeg. Jeg også var der i fjord, når han først tok S14 motoern i M3, så kom dem med "M5"en, så tok han den også.

I år kom han med "M5"en, og tok den også.

Nå bygger han grise hjerte i M3, dvs 2JZ. :(

Skrevet
hvilken bil har han s62 i da?

Vanlig ombygd 520 E39, som alt er blitt M5, mener jeg. Jeg også var der i fjord, når han først tok S14 motoern i M3, så kom dem med "M5"en, så tok han den også.

I år kom han med "M5"en, og tok den også.

Nå bygger han grise hjerte i M3, dvs 2JZ. :(

Hehe :D

Skrevet

idag blir det å prøve å få tak i no metall, skal lage ny skrudd frontseksjon, samt stive opp litt dempertårn og lage delvis nye rammevanger.. får også låne sveiser'n til en kompis med fri gassleie :D

Skrevet
Litt kjedelig å kjøre i stykker to av de motorene, men 2jz blir grom motor i M3n. Burde holde med den.

Blir ikke gromt i den tøffe M3 NEI.

En av Norges gromeste og ikke minst kjente M3er, da setter man ikke inn en kjip Toyota motor.

De er stygge, gamle og den nye allemansmotoren. Toyota er til å bruke til arbeidsbilere de. :wink:

Han har, som han nå selger S54, og da setter man ikke inn en 2JZ, spør du meg.

S54 pisser på 2JZ, se bare på Lars Kvissel sin. Makan til til lydd og punch på 1 kg ladatrykk, skal man lete lenge etter. Men smaken er som baken. :mrgreen:

Å fy jeg gleder meg til at Jørgen få ferdig E21. Da kommer nok en S54 med turbo. :applause:

Nok ot.

Blir du ferdig til Juli treffet da ? Har du "skudd sikker bakvagn" på denne da ?

Skrevet

har ikke tenkt til å stresse med å få ferdig til Juli pga penger og hastverk.. :P men sept skal jeg nok komme meg på... synes gatebil snylter folk for mer og mer penger, så begynner egentlig å få nok av de :P

Skrevet
Litt kjedelig å kjøre i stykker to av de motorene, men 2jz blir grom motor i M3n. Burde holde med den.

Blir ikke gromt i den tøffe M3 NEI.

En av Norges gromeste og ikke minst kjente M3er, da setter man ikke inn en kjip Toyota motor.

De er stygge, gamle og den nye allemansmotoren. Toyota er til å bruke til arbeidsbilere de. :wink:

Han har, som han nå selger S54, og da setter man ikke inn en 2JZ, spør du meg.

S54 pisser på 2JZ, se bare på Lars Kvissel sin. Makan til til lydd og punch på 1 kg ladatrykk, skal man lete lenge etter. Men smaken er som baken. :mrgreen:

Å fy jeg gleder meg til at Jørgen få ferdig E21. Da kommer nok en S54 med turbo. :applause:

Nok ot.

Blir du ferdig til Juli treffet da ? Har du "skudd sikker bakvagn" på denne da ?

Hehe. Jeg har ett supra skall med både Bmw drivverk, understell og motor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...