gkw89 Skrevet Juni 24, 2011 Forfatter Skrevet Juni 24, 2011 bestilte meg GSP motorputer idag, så håper de holder mål =)
baremats91 Skrevet Juni 24, 2011 Skrevet Juni 24, 2011 de svarte eller røde? har hørt at de røde er veldig harde og kan gi mye vibrasjoner, men du får si åssen det blir, vurderer å kjøpe meg motorputer fra GS til min, men da de svarte
gkw89 Skrevet Juni 25, 2011 Forfatter Skrevet Juni 25, 2011 de rød de er nok bedre enn hockeypucker som jeg brukte sist men skal si i fra jeg
andrem3 Skrevet Juni 28, 2011 Skrevet Juni 28, 2011 Har du studert hvordan du skal koble opp tur og retur på bensin. Har prøvd å finne det ut på min s62,men klarer ikke å finne retur på fuel railene . Mulig jeg er blind
leif harald Skrevet Juni 28, 2011 Skrevet Juni 28, 2011 Har du studert hvordan du skal koble opp tur og retur på bensin. Har prøvd å finne det ut på min s62,men klarer ikke å finne retur på fuel railene . Mulig jeg er blind S54 har bare en inngang på fuelrailen, ikke retur. Sikkert samme på S62.
andrem3 Skrevet Juni 28, 2011 Skrevet Juni 28, 2011 Har du studert hvordan du skal koble opp tur og retur på bensin. Har prøvd å finne det ut på min s62,men klarer ikke å finne retur på fuel railene . Mulig jeg er blind S54 har bare en inngang på fuelrailen, ikke retur. Sikkert samme på S62. Ok. korsen blir trykket regulert da?
andrem3 Skrevet Juni 28, 2011 Skrevet Juni 28, 2011 Trur jeg fant det ut. Studerte dele tegninger .Trykket blir regulert før fuel railene.
leif harald Skrevet Juni 28, 2011 Skrevet Juni 28, 2011 Trur jeg fant det ut. Studerte dele tegninger .Trykket blir regulert før fuel railene. Stemmer. du kan egentlig ha regulatoren bak og kun en linje med bensin framover til fuelrailen.
thorbis Skrevet Juni 28, 2011 Skrevet Juni 28, 2011 regulatoren sitter sammen med bensinfilteret på s62. rett under sjåføren/under vangen på bilen.
M3 Yngve Skrevet Juni 28, 2011 Skrevet Juni 28, 2011 regulatoren sitter sammen med bensinfilteret på s62. rett under sjåføren/under vangen på bilen. Samme på M3 med S54 også.
gkw89 Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Skrevet Juni 28, 2011 lurer på om jeg ikke fant en retur på rail'n jeg.... var ett t-kryss i endene av rail'n om jeg ikke tar feil, synes det lukta bensin også... må sjekke engang til ser jeg.... men hva gjør man om det ikke er no retur, MÅ jeg ha den regulatoren da eller???
bbmw Skrevet Juni 28, 2011 Skrevet Juni 28, 2011 Den motoren gjorde seg oppi motorromet ditt! Synes den var mye finere enn M60'n Skal få viderebringet hjernen til Leif Harald så snart han kommer seg hjem offshore det blei flott det ja! M60 er jo moped i forhold... men svinghjulsføler, fulgte ikke det med? =) Du har fått alt eg fikk med. Det mangler en slik altså? Eg flytter ut av leiligheten i løpet av uken, om eg finner noe i boden skal eg sende det i posten.
baremats91 Skrevet Juni 28, 2011 Skrevet Juni 28, 2011 lurer på om jeg ikke fant en retur på rail'n jeg.... var ett t-kryss i endene av rail'n om jeg ikke tar feil, synes det lukta bensin også... må sjekke engang til ser jeg....men hva gjør man om det ikke er no retur, MÅ jeg ha den regulatoren da eller??? går det ikke ann å montere på en slags trykkventil med retur for overtrykket istedenfor den originale regulatoren?
andrem3 Skrevet Juni 28, 2011 Skrevet Juni 28, 2011 lurer på om jeg ikke fant en retur på rail'n jeg.... var ett t-kryss i endene av rail'n om jeg ikke tar feil, synes det lukta bensin også... må sjekke engang til ser jeg....men hva gjør man om det ikke er no retur, MÅ jeg ha den regulatoren da eller??? Det t-krysset i bak kant av railene er tur. Du må ha en regulator før railen. Den orginale har også retur,så det er vel enklest å bruke den
gkw89 Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Skrevet Juni 28, 2011 om man følger rørene til det T-stykke, så sitter de under dysene da og ett annet rør går opp til fuelrail'n
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå