Gå til innhold

E30 350i M5V8 "racerbil" noen som vil kjøpe? SOLGT...

Anbefalte innlegg

• Svar 995
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

de svarte eller røde? har hørt at de røde er veldig harde og kan gi mye vibrasjoner, men du får si åssen det blir, vurderer å kjøpe meg motorputer fra GS til min, men da de svarte :)

Skrevet

Har du studert hvordan du skal koble opp tur og retur på bensin. Har prøvd å finne det ut på min s62,men klarer ikke å finne retur på fuel railene :o . Mulig jeg er blind :D

Skrevet
Har du studert hvordan du skal koble opp tur og retur på bensin. Har prøvd å finne det ut på min s62,men klarer ikke å finne retur på fuel railene :o . Mulig jeg er blind :D

S54 har bare en inngang på fuelrailen, ikke retur. Sikkert samme på S62.

Skrevet

S54 har bare en inngang på fuelrailen, ikke retur. Sikkert samme på S62.

Ok. korsen blir trykket regulert da?

Skrevet
Trur jeg fant det ut. Studerte dele tegninger :D .Trykket blir regulert før fuel railene.

Stemmer. du kan egentlig ha regulatoren bak og kun en linje med bensin framover til fuelrailen.

Skrevet
regulatoren sitter sammen med bensinfilteret på s62. rett under sjåføren/under vangen på bilen.

Samme på M3 med S54 også. :D

Skrevet

lurer på om jeg ikke fant en retur på rail'n jeg.... var ett t-kryss i endene av rail'n om jeg ikke tar feil, synes det lukta bensin også... må sjekke engang til ser jeg....

men hva gjør man om det ikke er no retur, MÅ jeg ha den regulatoren da eller???

Skrevet
Den motoren gjorde seg oppi motorromet ditt! Synes den var mye finere enn M60'n :P

Skal få viderebringet hjernen til Leif Harald så snart han kommer seg hjem offshore ;-)

det blei flott det ja! M60 er jo moped i forhold...

men svinghjulsføler, fulgte ikke det med? =)

Du har fått alt eg fikk med. Det mangler en slik altså? Eg flytter ut av leiligheten i løpet av uken, om eg finner noe i boden skal eg sende det i posten.

Skrevet
lurer på om jeg ikke fant en retur på rail'n jeg.... var ett t-kryss i endene av rail'n om jeg ikke tar feil, synes det lukta bensin også... må sjekke engang til ser jeg....

går det ikke ann å montere på en slags trykkventil med retur for overtrykket istedenfor den originale regulatoren?

Skrevet

Det t-krysset i bak kant av railene er tur. Du må ha en regulator før railen. Den orginale har også retur,så det er vel enklest å bruke den

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...