Bowebow Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 Dette var skikkelig fine bilder - RÅTT !! Imponert over hva du har tilegnet deg av fototeft på kort tid !! Dette var det klasse over i mine øyne.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2009 Takk Takk bowebow Du har vel en (eller to) som får plass på broa der du å? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 "Pannebånd" som en kalte det.. That's me Eller "headliner" som dem sier i narvik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2009 Ga en ny dimensjon å legge de ut på E46 fanatics Penguin Mange delte meninger inne der.. Hehehe Noen som ikke liker M5-gjellene, og de flester skriver "sickie" Håper det er i positiv forstand.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 dette må vel være en av de to e36`ene i Norge som stiller ganske høyt som en av de peneste i landet. Liker stukene og felgene/felgbreddene ser ut som det er riiimelig grei finish på de også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 så begge bilene på rudskogen for litt siden. og bilder juger litt ikke vondt ment. men så et par ting som ikke var helt 100% på begge bilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juli 2, 2009 Share Skrevet Juli 2, 2009 Se her ja, ble noen nice bilder kevin;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2009 så begge bilene på rudskogen for litt siden. og bilder juger litt ikke vondt ment. men så et par ting som ikke var helt 100% på begge bilene Du stiller ut på våler regner jeg med, så vi får gå over og se på din? Ingenting som er perfect når det brukes vett.. Tåkelys knuses og ditt og datt.. Har ikke noe "trailer-queen" vett... Får være fornøyd med 95% da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juli 2, 2009 Share Skrevet Juli 2, 2009 så begge bilene på rudskogen for litt siden. og bilder juger litt ikke vondt ment. men så et par ting som ikke var helt 100% på begge bilene Klar over at den ikke er 100%, og det kommer den vel aldri til å være heller når den brukes.. Men det som er mulig å fikse skal fikses. Men alt kan ikke gjøres på en gang;) Så må bare tåle det;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 2, 2009 Share Skrevet Juli 2, 2009 sikkert masse feil på min også. og jeg vet om masse som er feil med min men husker de 2 bilene fra rudskogen. og den svarte irriterte all den synlige sikaen på skjørtene meg. og den orange hadde noen rust problemer. ingen av tinga syns på bildene da. men ellers er de ganske fine biler. min var også på rudskogen. så kunne bare gått over der min sto rett utenfor depoet da. hadde ikke no behov for å kjøre inn. skulle ikke ut på banen likevel. en svær 7er med "liten" motor har ikke noe godt av banekjøring. vill bare bli parkert av alle andre likevel. men når jeg får i M62B44 så kan nok banen testes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juli 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2009 sikkert masse feil på min også. og jeg vet om masse som er feil med min men husker de 2 bilene fra rudskogen. og den svarte irriterte all den synlige sikaen på skjørtene meg. og den orange hadde noen rust problemer. ingen av tinga syns på bildene da.men ellers er de ganske fine biler. min var også på rudskogen. så kunne bare gått over der min sto rett utenfor depoet da. hadde ikke no behov for å kjøre inn. skulle ikke ut på banen likevel. en svær 7er med "liten" motor har ikke noe godt av banekjøring. vill bare bli parkert av alle andre likevel. men når jeg får i M62B44 så kan nok banen testes Det meste har en forklaring.. Sikaen må bare ligge der serru, av den enkle grunn at det sprekker der.. Det er for store vridninger i karosseriet rett og slett og da måtte jeg kompromisse. Enten sprekk i lakken, eller sika skjøt.. Det ble som det ble og eg syns heller ikke det er noe fint.. Skal se om jeg ikke fåt gjort noe med det neste gang jeg lakker bilen.. Må rett og slett la skjøten der være åpen.. Vet endel ting om breddinga i dag som jeg må forandra på senere Men thats life.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 4, 2009 Share Skrevet Juli 4, 2009 oki. får vel noe lakk som er ganske tøyelig uten å sprekke som kan brukes på sikaen foreksempel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 4, 2009 Share Skrevet Juli 4, 2009 Likte alle bildene! Men Vetu03 må fjerne de baums'a i ruta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juli 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2009 oki. får vel noe lakk som er ganske tøyelig uten å sprekke som kan brukes på sikaen foreksempel. Det vet jeg ikke.. Lakk pleier ikke være særlig tøyelig.. Problemet her var at lakken enten sprakk, eller strakk seg.. Og når lakken strak se ble den krøllete.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juli 4, 2009 Share Skrevet Juli 4, 2009 Likte alle bildene! Men Vetu03 må fjerne de baums'a i ruta! haha:p Sa det omtrent halveis ut i photoshooten.. Faen, jeg har glemt baums`a i vinduet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå