///Mysild Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 noen fine,noen mindre bra og første bilde er et PERFEKT bilde! damn det var nice! hadde likt å heller se bildene uten hdr, men det er nå min smak... vegard! få vekk den streameren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juli 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2009 Er egentlig ikke store forskjellen med eller uten hdr, bortsett fra det typiske ved hdr, er det egentlig blankheten på bilene som blir mye forandret.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 Hadde jeg hatt et skikkelig kamera kunne jeg tatt masse sånne blålysbilder... Bare synd at blålysene alltid hadde stoppa bak bilen min Men det ble noen jævlig feite bilder da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 Hadde jeg hatt et skikkelig kamera kunne jeg tatt masse sånne blålysbilder...Bare synd at blålysene alltid hadde stoppa bak bilen min Men det ble noen jævlig feite bilder da Hehe:) Klarer på en underlig måte å holde meg unna det enda:P Men kunne jo blitt et tøft bilde med en politi bil ved siden av din med blålys da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 Siste nytt fra fvn.no: 22 årig BMW-såfør skutt av politiet. Politiet ønsket å stoppe 22-åringen i BMW'en for rutinekontroll da de syntes det var mistekelig at en ung mann kjørte BMW på kveldstid. Den unge mannen hoppet umiddelbart ut av bilen, en BMW, løp til den andre siden av veien og siktet mot politiet med en "gjenstand" politiet mistenkte kunne være et våpen. Men er enig i at det kunne blitt et tøft bilde ja. Får spørre om det er greit at jeg knipser neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juli 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2009 HDR: Regular: Ser på det vanlige bildet at den skulle vært mer rød.. For den er for gul i forhold til virkeligheten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 Sinnsykt bra bilder! Må gå til innkjøp av SLR-kamera jeg og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 sykt råe biler og sykt råe bilder sifra hvis du skal selge vingen din breitbau Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 lurer på om bilen til vegard hadde vært kul med sort lakkerte lister!? og litt mindre streamer ^^ hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristofferGrøtan Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 helt sykt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 lurer på om bilen til vegard hadde vært kul med sort lakkerte lister!? og litt mindre streamer ^^ hehe... Send meg dine i posten, så skal jeg prøve:) Men som sagt sondre, det har vi diskutert før, og vi kom vel fram til at det kunne blitt kult. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Det siste med ambulanse-lysene ble jo bare konge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå