Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
En kompiss har klart og lokket meg til og kjøpe senkesett også nå. Ble FK König sport. Bytter ut hele fjørbeinet også da, slippe og holde på med de sure e30 fjørbeina :D

e30 tic

Ja, den skal sope i bakken når jeg fyker rundt på veiene :D

Lars Morten:

Ja, skal ha de dekene på 8.5" håper det går, eller det SKAL gå :lol:

du kommer ikke til å fyke, men dabbe hehe.. blir rått tyskerstuk på den der!

• Svar 885
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
195/45-15 på 8.5*18"

8.5_195_45_R15.jpg

8.5_195_45_R15_Falken.jpg

8.5_195_45_R15_Toyo_T1R.jpg

Blir nok fett det, men er redd for at bilen blir veldig lav før det blir "perfekt" i hjulbuene..

Synes det så veldig bra ut, blir spennende og se hvor lav den blir :D

Hva synes folk om panser BH? :)

Skrevet

Haha, kult. gamlebilen min som jeg netopp solgte er i gatebil bladet nå, var en dame som kontaktet meg får noen månder siden å etter det har jeg ikke hørt noe. :)

"Reality-check to self: Det er fjorten år siden jeg var nitten. Og når jeg var nitten, ratta jeg Ford Capri 2.0S med runde 90 hester å bryne meg på. 19-åringene er ikke som før. Leif Harald er uansett ikke som jeg var da jeg var nitten. Han skrur på en BMW E30 M3 replika som han skal putte M5-motor i. Det verste er at han skrur på bilen natt til 1. Mai, når han egentlig skulle skrudd korken av brennevinsflaska.

Skrevet
Like morsomt hver gang du kjører igang med noe :)

Dette kan bare bli bra!

Takktakk, planen er og få en bil på nivå med din, sugler en del på den bilen din gitt :)

FK var gått ut av produksjon fikk jeg mail om i dag, så nå er K-sport bestilt med flyfrakt fra et ellerannet lann så jeg skulle få det iløpet av en ukes tid :)

Skrevet

Fikk en ganske kjekk til fra GS nå, de hadde k-sport med coilovers bak også på lager som jeg kunne få får en grei penge. Så nå er det på vei hjem coilovers forran og coilovers bak, så da slipper jeg og ha fjør bak, da blir det demper og fjør i ett :D

Skrevet
Gleder meg til å se bilen med senk og de felgene :D

Mer inspirasjon...

08fkkjstkwbervk4k9w5.jpg

Ikke rart folk er hypp på E30 når det kan bli så fett stuk på dem! 8)

Skrevet

Dette blir spennende å følge med på. 15" BBS RS på E30 er rimelig rått når du kommer opp i de bredder du har kjøpt. Personlig synes det kan bli litt overboard med så mye dekkstrekk, men jeg skal vente med å dømme til vi får se hjulene på bilen :wink: Får du forresten godkjent K-sport coilover til E30? Det står i katalogen til GS at de ikke er TUV-godkjente.

Skrevet

Vi kunne jo gjerne hatt et lite veddemål her...

Jeg er litt redd for at når bilen er "lav nok" i hjulbuene, dvs at dekket går kant i kant med skjermen el litt oppi, så står M-tech2 fronten på bakken foran... :shock::P

Skrevet

Jeg håper du har tatt abonnemang på bunnpanner og fronter ? :D

Blir aaaaltfor lavt med 15" og perfekte buer, 16" og perfekt buer er jo akkurat på kanten..

Skrevet
Får du forresten godkjent K-sport coilover til E30? Det står i katalogen til GS at de ikke er TUV-godkjente.

Det lurer jeg også på for har hørt at du ikke får TUV-godkjent K-sport, men når jeg fikk det samme coiloversette som Leif Harald har bestilt her i posten så følgte det med TUV-Papirer til det. Og det er typen som må sveisest fast til de orginale fjærbeine så det er litt merkelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...