Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 885
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Skjer det noe mer her da? ;)

Nei egentlig ikke, eller skjer jo altid littegrann. Går helst i planlegging hvilke motor jeg skal ha å hvilke bremser osv, vil gokjenne.

Blir sikkert felger snart, har kjøpt noen bmw 2002 breddere også så jeg skal prøve på å se hvordan det blir med tanke på de breie felgene jeg skal ha. Ellers så har jeg brukt bilen litt å dette coilovergreiene blir jeg SPRØ av å kjøre med, er jo faaen så stift!

Innerskjermene bak, hjulbuene og bakplata er hvertfall bytta nå så er lite rust nå :)

Hvordan er det å øke hk antallet på en bil som ikke har vert registrert i landet over 10 år?

Skrevet
Er gratis å bygge om en bil som har vært i Norge i 10 år. Så da kan hk også øke vet du.

Er de 02 bredderne i stål. ?

Min har jo ikke vert registrert i norge enda. så da må jeg vel betale en tragisk sum vis jeg skal ha øke hk?

Noen som har erfaringer med porcshe bermser på e30? :)

22.jpg

28.jpg

Skrevet
Min har jo ikke vert registrert i norge enda. så da må jeg vel betale en tragisk sum vis jeg skal ha øke hk?

Mest sannsynlig så må du det ja, avgiftene synker vel med antall år den har vært registrert(?)

(Opp til 10år that is)

Skrevet
Ellers så har jeg brukt bilen litt å dette coilovergreiene blir jeg SPRØ av å kjøre med, er jo faaen så stift!

Hva slags coilovere kjører du med?

Spennende prosjekt dette her, så du må holde tempoet oppe ;)

Skrevet

Er bilen ikke reg. ennå så koster det HK-avgift til staten ja. Denne avgiften synker for hvert år til bilen er 10 år og da forsvinner den.

Torek: Han har samme coilovers som meg, K-sport.

Skrevet
Er bilen ikke reg. ennå så koster det HK-avgift til staten ja. Denne avgiften synker for hvert år til bilen er 10 år og da forsvinner den.

Torek: Han har samme coilovers som meg, K-sport.

aa ok, då får jeg vente litt med å gokjenne ny motor, evnt høre hva det vil koste. Jeg har ikke helt de samme tror jeg, har du coilovers bak også FTE?

Skrevet
Rått prosjekt:)

Du skal vel ikke selge de BBS felgene du hadde på første bilde på bilen din? :D

Takktakk, nei tror jeg skal ha de selv til banefelger. Får vel ikke noe spesielt betalt får de alikevel :)

Skrevet

Nei, bak er det separat demper og fjør. Foran er det coilovers. Men justering av stivhet og høyde både foran og bak. For å være pinlig nøyaktig er det jo coilovers foran originalt også, men jeg tror ordet "coil-overs" har blitt litt fellesbetegnende på justerbart senkesett ;) Jeg sier iallefall at jeg har coilovers når noen spør.

Skrevet
Nei, bak er det separat demper og fjør. Foran er det coilovers. Men justering av stivhet og høyde både foran og bak. For å være pinlig nøyaktig er det jo coilovers foran originalt også, men jeg tror ordet "coil-overs" har blitt litt fellesbetegnende på justerbart senkesett ;) Jeg sier iallefall at jeg har coilovers når noen spør.

Ja det er egentlig sant det.

E90en min ble netopp solgt til en hyggelig kar fra kristiansand også så nå blir det litt penger til overs til e30en :)

Skrevet
Rått prosjekt:)

Du skal vel ikke selge de BBS felgene du hadde på første bilde på bilen din? :D

Takktakk, nei tror jeg skal ha de selv til banefelger. Får vel ikke noe spesielt betalt får de alikevel :)

Spørs nå hvor mye du forlanger det :) skulle hatt meg vinterfelger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...