Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Tøft med S54 har tenkt på den flere gonger, men den e jo så dyre jo. :-(

Rå turtallsmaskin da!

Hehe ja, håper det blir bra :lol:

alecken:

Nei det er sant, kjedelig på terff eneste. menmen :) Kjøpt hoss felgen-garage?

• Svar 885
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Skriv Norsk da gutter, spes deg Leif, ellers får du ikke flere tips vet du. :wink:

Blir konge det her, du blir nok ferdig før meg, siden bilen din er klar og jeg skal lage litt mere custom på div. :D

Skrevet

Ja er fra claus ja.. men har ikke bestemt meg for om de skal sendes eller om jeg skal hente dem enda.. Har jo og et sett bbs/kerscher rx som jeg tenkte å pusse ferdig og selge etterhvert, så skal hvertfall prøve med begge før jeg tar endelig avgjørelse, men tror nok Hartge hjulene står høyest.. :)

Skrevet
Skriv Norsk da gutter, spes deg Leif, ellers får du ikke flere tips vet du. :wink:

Blir konge det her, du blir nok ferdig før meg, siden bilen din er klar og jeg skal lage litt mere custom på div. :D

Blir fort at man skriver dialekt med folk man kjenner innpå her, sorry :roll:

Nja, ferdig er den vel ikke før den får lakk og det blir ikke før i april om motorplanen går smertefritt

Skrevet
Ja er fra claus ja.. men har ikke bestemt meg for om de skal sendes eller om jeg skal hente dem enda.. Har jo og et sett bbs/kerscher rx som jeg tenkte å pusse ferdig og selge etterhvert, så skal hvertfall prøve med begge før jeg tar endelig avgjørelse, men tror nok Hartge hjulene står høyest.. :)

Okda, skulle ikke du bygge om til 5 bolt da å bruke noen ganske breie felger du hadde liggende?

Skrevet

Var innom på gsbildeler i bergen i dag og skulle ha motorfester å litt småtteri til e30en men endte opp med å kun komme ut med oljesil til s54 motoren, skjer med og ikke ha e30 deler på lager da :shock:

IMG_0144.jpg

Skrevet

Nå ruller det inn gromdeler her ja ;) Blir utrolig spennende med E46 M3 motor da, du har nok noen timer foran deg i garasjen før første treff til våren ja! Hehe

Skrevet
Nå ruller det inn gromdeler her ja ;) Blir utrolig spennende med E46 M3 motor da, du har nok noen timer foran deg i garasjen før første treff til våren ja! Hehe

Jepp, venter bare på valse og felgene nå, så blir det valsing, senking og prøvemontering av felger og bremser :) valsa skulle kommet i dag menmen. Felgene kommer mest sannsynlig neste søndag fra tyskland :)

Men må på Biltysynet en tur før jeg begynner og monterer bremser og motor osv, vise bilen sånn at jeg kan hente skilta når det nermer seg sommer. Bilen er jo tysk og har ennå ikke vært på BT. prøve å få det gjort neste uke så jeg kan begynne og montere ting å tang :D

Skrevet
ser bra ut dette her,må nesten innom å kikke neste gang jeg er forbi..

står du på Vea med denne?

Hehe :wink: Ja står på vea langs hovedveien dr, bare å ta turen innom. Innen 2 uker nå så har det skjedd mye håper jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...