Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bare oljesila som er kortere på E34 pompene er like. Eg har jaffall oljepompa me drev t deg, men ville vurdert nye pompa om det e ein heftige motor du ska ha den i! Oljetrykke falle me årene i gamle pomper.

Pompå mi e gått 204km

• Svar 885
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Er bare oljesila som er kortere på E34 pompene er like. Eg har jaffall oljepompa me drev t deg, men ville vurdert nye pompa om det e ein heftige motor du ska ha den i! Oljetrykke falle me årene i gamle pomper.

Pompå mi e gått 204km

aa ok, så eg trenge ikje oljepumpå då, barra silå? Motoren e ein S så eg har lust at an ska få nokk olja får å sei d sånn :)

Skrevet

Har bestilt og fått myyyyye kjekke deler i det siste.

Porsche calippere forran

Porsche calippere bak

300x25mm ventilerte bremseskiver forran

Felger Hartge 9,5 og 10,5x16 med 205/40-16 og 215 eller 225/40-16 så blir ein del strekk =)

Hjulbuevalse

Gul sotefilm til frontlyktene og grøftelysa

Har kjøpt e46m3 bakpotte av en skikkelig trivlig kar som heter Jonr innpå her. Eksos potta skal tilpasses ved å skjære ut hjulbrønnen. Så blir det bestilling av mer eksos når de får det på lager:

-Grenrør

-racekatalysator

-mellomrør

Alså komplett e46m3 eksos, i rustfritt stål :)

E34 M50 bunnpanne

E36 motorfester

Div slanger osv

E34 M50 oljesil

Å da fårstår vel meste parten hvilken motor det blir, alså en E46 m3 motor. S54B32. Motoren skal jeg hente 16. november

Drømmen til sommeren 2011 er ESS kompressor :)

Kjekt med komentarer så bare å fyre løs =)

Skrevet

Liker planene dine leif! Men vet du om E34 oljesila passer til oljepumpa i E46 motoren da? Tviler igrunn på det.., men uansett så kan man jo sveise den om for å få det rett (me bakgass)

Ser du har tenkt t å bruka komplett E46 M3 eksos, ska du ha dobble potter bak og då eller? hmm skeptisk :)

Skrevet
Liker planene dine leif! Men vet du om E34 oljesila passer til oljepumpa i E46 motoren da? Tviler igrunn på det.., men uansett så kan man jo sveise den om for å få det rett (me bakgass)

Ser du har tenkt t å bruka komplett E46 M3 eksos, ska du ha dobble potter bak og då eller? hmm skeptisk :)

E ikje sikker, men får prøva mg litt fram. Har nå fått taki dei fleste delene nå så e jo barra å prøva når eg får motoren :)

E kun ein grunn te at eg ska ha dn eksosen, d e pga eg har dn motoren. Blir jo ikje dei vanlige 4 enderørå på kvarsei sia på bakfangaren. E46m3en har jo pottene mer i mitten av fangeren. Får dei så vett at dr står i S54 å at S54 har den eksosen orginalt så e d ein tøffe detalje spør du meg :) Vil ha ein bil så skille seg litt ut ifra dei "vanligge" mtech2ane

Skrevet

Porsche calippere forran

Porsche calippere bak

Felger Hartge 9,5 og 10,5x16 med 205/40-16 og 215 eller 225/40-16 så blir ein del strekk =)

Hjulbuevalse

Har kjøpt e46m3 bakpotte av en skikkelig trivlig kar som heter Jonr innpå her. Eksos potta skal tilpasses ved å skjære ut hjulbrønnen. Så blir det bestilling av mer eksos når de får det på lager:

-Grenrør

-racekatalysator

-mellomrør

E34 M50 bunnpanne

E36 motorfester

Div slanger osv

E34 M50 oljesil

Å da fårstår vel meste parten hvilken motor det blir, alså en E46 m3 motor. S54B32. Motoren skal jeg hente 16. november

Dette blir et av de skikkelig spennende prosjektene :D

Fine planer og etter det jeg forsto pr.tlf, så vil bilen bli ganske "klar" allerede til sommern. Gleder meg til å hilse på både deg og bilen ila 2010-sesongens-beeemer-treff :P

Alle har jo sett filmene med e30 + m5 motor.

Dette er jo ikke tilnærmet likt antall hk, men det sier seg selv at dette virkelig vil flytte på seg!! Vekt dreper og vekt har du jo lite av :P

morro morro!

lykke til!

Skrevet
Likte ikke felgvalget.. da jeg har bestilt hartge hjul i 17" :/

Men ellers virker det veldig lovende! :)

Helsikken, var det jeg fruktet at noen skulle ha like mine, menmen, mine blir kansje mindre og breere?

Skrevet

Porsche calippere forran

Porsche calippere bak

Hjulbuevalse

-Grenrør

-racekatalysator

-mellomrør

E34 M50 bunnpanne

E36 motorfester

Div slanger osv

E34 M50 oljesil

Dette blir et av de skikkelig spennende prosjektene :D

Fine planer og etter det jeg forsto pr.tlf, så vil bilen bli ganske "klar" allerede til sommern. Gleder meg til å hilse på både deg og bilen ila 2010-sesongens-beeemer-treff :P

Alle har jo sett filmene med e30 + m5 motor.

Dette er jo ikke tilnærmet likt antall hk, men det sier seg selv at dette virkelig vil flytte på seg!! Vekt dreper og vekt har du jo lite av :P

morro morro!

lykke til!

hehe, jotakk. Håper den blir klar til sommeren. Går alt etter planen blir den hvertfall klar :D Prøve å komme meg på alle treffene jeg kan når jeg er hjemme fra jobb :)

Skrevet
Likte ikke felgvalget.. da jeg har bestilt hartge hjul i 17" :/

Men ellers virker det veldig lovende! :)

Helsikken, var det jeg fruktet at noen skulle ha like mine, menmen, mine blir kansje mindre og breere?

Jaja.. Men det gjør vel ingenting ;) Vi skal nok ikke kjøre rundt i samme by uansett ;p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...