Rayman Skrevet November 4, 2009 Skrevet November 4, 2009 Er bare oljesila som er kortere på E34 pompene er like. Eg har jaffall oljepompa me drev t deg, men ville vurdert nye pompa om det e ein heftige motor du ska ha den i! Oljetrykke falle me årene i gamle pomper. Pompå mi e gått 204km
leif harald Skrevet November 4, 2009 Forfatter Skrevet November 4, 2009 Er bare oljesila som er kortere på E34 pompene er like. Eg har jaffall oljepompa me drev t deg, men ville vurdert nye pompa om det e ein heftige motor du ska ha den i! Oljetrykke falle me årene i gamle pomper. Pompå mi e gått 204km aa ok, så eg trenge ikje oljepumpå då, barra silå? Motoren e ein S så eg har lust at an ska få nokk olja får å sei d sånn
leif harald Skrevet November 4, 2009 Forfatter Skrevet November 4, 2009 Har bestilt og fått myyyyye kjekke deler i det siste. Porsche calippere forran Porsche calippere bak 300x25mm ventilerte bremseskiver forran Felger Hartge 9,5 og 10,5x16 med 205/40-16 og 215 eller 225/40-16 så blir ein del strekk =) Hjulbuevalse Gul sotefilm til frontlyktene og grøftelysa Har kjøpt e46m3 bakpotte av en skikkelig trivlig kar som heter Jonr innpå her. Eksos potta skal tilpasses ved å skjære ut hjulbrønnen. Så blir det bestilling av mer eksos når de får det på lager: -Grenrør -racekatalysator -mellomrør Alså komplett e46m3 eksos, i rustfritt stål E34 M50 bunnpanne E36 motorfester Div slanger osv E34 M50 oljesil Å da fårstår vel meste parten hvilken motor det blir, alså en E46 m3 motor. S54B32. Motoren skal jeg hente 16. november Drømmen til sommeren 2011 er ESS kompressor Kjekt med komentarer så bare å fyre løs =)
Rayman Skrevet November 4, 2009 Skrevet November 4, 2009 Liker planene dine leif! Men vet du om E34 oljesila passer til oljepumpa i E46 motoren da? Tviler igrunn på det.., men uansett så kan man jo sveise den om for å få det rett (me bakgass) Ser du har tenkt t å bruka komplett E46 M3 eksos, ska du ha dobble potter bak og då eller? hmm skeptisk
E30_Dale Skrevet November 4, 2009 Skrevet November 4, 2009 Hehe, hørres bra ut detta leffeman! Lika store planar. Men trur du at du har sjangs å få detta godkjent hos biltrangsynet?
leif harald Skrevet November 4, 2009 Forfatter Skrevet November 4, 2009 Hehe, hørres bra ut detta leffeman! Lika store planar.Men trur du at du har sjangs å få detta godkjent hos biltrangsynet? Tvile på det, men må prøva
leif harald Skrevet November 4, 2009 Forfatter Skrevet November 4, 2009 Liker planene dine leif! Men vet du om E34 oljesila passer til oljepumpa i E46 motoren da? Tviler igrunn på det.., men uansett så kan man jo sveise den om for å få det rett (me bakgass)Ser du har tenkt t å bruka komplett E46 M3 eksos, ska du ha dobble potter bak og då eller? hmm skeptisk E ikje sikker, men får prøva mg litt fram. Har nå fått taki dei fleste delene nå så e jo barra å prøva når eg får motoren E kun ein grunn te at eg ska ha dn eksosen, d e pga eg har dn motoren. Blir jo ikje dei vanlige 4 enderørå på kvarsei sia på bakfangaren. E46m3en har jo pottene mer i mitten av fangeren. Får dei så vett at dr står i S54 å at S54 har den eksosen orginalt så e d ein tøffe detalje spør du meg Vil ha ein bil så skille seg litt ut ifra dei "vanligge" mtech2ane
Rayman Skrevet November 4, 2009 Skrevet November 4, 2009 Skille seg ca passe ut me ein S54 motor å Hartge felgane da, e kje monge av dei rondtom i lande/verden
jonr- Skrevet November 4, 2009 Skrevet November 4, 2009 Har bestilt og fått myyyyye kjekke deler i det siste.Porsche calippere forran Porsche calippere bak 300x25mm ventilerte bremseskiver forran Felger Hartge 9,5 og 10,5x16 med 205/40-16 og 215 eller 225/40-16 så blir ein del strekk =) Hjulbuevalse Gul sotefilm til frontlyktene og grøftelysa Har kjøpt e46m3 bakpotte av en skikkelig trivlig kar som heter Jonr innpå her. Eksos potta skal tilpasses ved å skjære ut hjulbrønnen. Så blir det bestilling av mer eksos når de får det på lager: -Grenrør -racekatalysator -mellomrør Alså komplett e46m3 eksos, i rustfritt stål E34 M50 bunnpanne E36 motorfester Div slanger osv E34 M50 oljesil Å da fårstår vel meste parten hvilken motor det blir, alså en E46 m3 motor. S54B32. Motoren skal jeg hente 16. november Drømmen til sommeren 2011 er ESS kompressor Kjekt med komentarer så bare å fyre løs =) Dette blir et av de skikkelig spennende prosjektene Fine planer og etter det jeg forsto pr.tlf, så vil bilen bli ganske "klar" allerede til sommern. Gleder meg til å hilse på både deg og bilen ila 2010-sesongens-beeemer-treff Alle har jo sett filmene med e30 + m5 motor. Dette er jo ikke tilnærmet likt antall hk, men det sier seg selv at dette virkelig vil flytte på seg!! Vekt dreper og vekt har du jo lite av morro morro! lykke til!
Alecken Skrevet November 4, 2009 Skrevet November 4, 2009 Likte ikke felgvalget.. da jeg har bestilt hartge hjul i 17" :/ Men ellers virker det veldig lovende!
leif harald Skrevet November 4, 2009 Forfatter Skrevet November 4, 2009 Likte ikke felgvalget.. da jeg har bestilt hartge hjul i 17" :/Men ellers virker det veldig lovende! Helsikken, var det jeg fruktet at noen skulle ha like mine, menmen, mine blir kansje mindre og breere?
leif harald Skrevet November 4, 2009 Forfatter Skrevet November 4, 2009 Skille seg ca passe ut me ein S54 motor å Hartge felgane da, e kje monge av dei rondtom i lande/verden e jo ein rett oppforbi hr så tydlivis o ska ha hartge te sommaren
leif harald Skrevet November 4, 2009 Forfatter Skrevet November 4, 2009 Har bestilt og fått myyyyye kjekke deler i det siste.Porsche calippere forran Porsche calippere bak 300x25mm ventilerte bremseskiver forran Felger Hartge 9,5 og 10,5x16 med 205/40-16 og 215 eller 225/40-16 så blir ein del strekk =) Hjulbuevalse Gul sotefilm til frontlyktene og grøftelysa Har kjøpt e46m3 bakpotte av en skikkelig trivlig kar som heter Jonr innpå her. Eksos potta skal tilpasses ved å skjære ut hjulbrønnen. Så blir det bestilling av mer eksos når de får det på lager: -Grenrør -racekatalysator -mellomrør Alså komplett e46m3 eksos, i rustfritt stål E34 M50 bunnpanne E36 motorfester Div slanger osv E34 M50 oljesil Å da fårstår vel meste parten hvilken motor det blir, alså en E46 m3 motor. S54B32. Motoren skal jeg hente 16. november Drømmen til sommeren 2011 er ESS kompressor Kjekt med komentarer så bare å fyre løs =) Dette blir et av de skikkelig spennende prosjektene Fine planer og etter det jeg forsto pr.tlf, så vil bilen bli ganske "klar" allerede til sommern. Gleder meg til å hilse på både deg og bilen ila 2010-sesongens-beeemer-treff Alle har jo sett filmene med e30 + m5 motor. Dette er jo ikke tilnærmet likt antall hk, men det sier seg selv at dette virkelig vil flytte på seg!! Vekt dreper og vekt har du jo lite av morro morro! lykke til! hehe, jotakk. Håper den blir klar til sommeren. Går alt etter planen blir den hvertfall klar Prøve å komme meg på alle treffene jeg kan når jeg er hjemme fra jobb
Alecken Skrevet November 4, 2009 Skrevet November 4, 2009 Likte ikke felgvalget.. da jeg har bestilt hartge hjul i 17" :/Men ellers virker det veldig lovende! Helsikken, var det jeg fruktet at noen skulle ha like mine, menmen, mine blir kansje mindre og breere? Jaja.. Men det gjør vel ingenting Vi skal nok ikke kjøre rundt i samme by uansett ;p
E30_Dale Skrevet November 4, 2009 Skrevet November 4, 2009 Tøft med S54 har tenkt på den flere gonger, men den e jo så dyre jo. Rå turtallsmaskin da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå