Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

her går det unna ser jeg :D

men så du skulle vise den å betale avgifter som 325,skal du godkjenne dette også å betale avgifter eller bare satse på ikke bli stoppet? :D

er vel ei sattans bot siden bilen nettopp er importert hvis man blir stoppet uten godkjenning?

men ser bra ut dette her :D

• Svar 885
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
her går det unna ser jeg :D

men så du skulle vise den å betale avgifter som 325,skal du godkjenne dette også å betale avgifter eller bare satse på ikke bli stoppet? :D

er vel ei sattans bot siden bilen nettopp er importert hvis man blir stoppet uten godkjenning?

men ser bra ut dette her :D

Får se hva det blir til, kommer sikkert til og kjøre på prøveskilt i begynnelsen hvertfall, mens jeg har skilter også. Så heller bruke skiltene når jeg MÅ bruke de.

Tror det blir denne høyden, 7cm over bakken i fronten.

IMG_2647.jpg

IMG_2648.jpg

IMG_2649.jpg

IMG_2652-1.jpg

IMG_2651-4.jpg

Skrevet

du kan vel ikke leie prøveskilter på en bil som ar skilt!? Bra motorvalg.

Skrevet

Er vel kun vist og godkjent, men ikke betalt eller tatt ut skiltene.

Skrevet

hvorfor leie når du kan eie :lol: blir bra dette her da, er ikke mange bilene rundt her med sånne felger :applause: ser ut som at du må holde godt på lappen også :)

Skrevet

Vi har prøveskilt på firmaet :) Så ikke blir brukt så ofte. Håper det er et bra motorvalg, blir spennende å se i sommer om den holdet ut :)

Bigno:

Hehe, ja lappen må jeg nokk passe ekstra på nå i sommer som kommer :) Er ikke mange med slike felger nei, eller ingen. Er ikke mange 30er rundt her i det heletatt spør du meg :lol:

Yngve:

Stemmer, tenkte å ta ut skiltene i mai om bilen er klar da. får å bruke den på autoslalom en tur :)

Skrevet

hehe.. ser det ble en del drikking på turen fra sverige med alle Fanta-boksene oppi pallen :D

men lurer på en ting... om du ikke har de store bremsene på nå (på bildene), og skal ha spacer på for å gå klar med felgene mot demperene (om jeg ikke husker feil da)

hvordan i ALL VERDEN skal du få felgene innenfor hjulbuen.. hehe..

jeg sliter med mine 9X16 med ET-15 og 3mm spacer, de ligger kant i kant med hjulbuen.

da jeg valset så ble åpningen mellom skjermen og dørene (foran) mye større. Fikk nesten peikefingen mellom. :/

siden du drar skjermen utover, så blir skjermen automatisk trekt fremover i bak-kant.

husker Steven kappet opp hjulbuen i 3 deler eller mer å sveiset plater i åpningene, da ble klaringen mellom skjerm od dør meget bra.

men her må du jo dra hjulbuen ut flere cm ser det ut som, tror jeg klarte å dra min ut max 1-1.5 cm. og da ser klaringene dass ut :(

du kan jo kjøpe BMW 2002 breddere som er tillpasset e30 :) men da mister du litt av orginal tysker-stuket da..

Skrevet
hehe.. ser det ble en del drikking på turen fra sverige med alle Fanta-boksene oppi pallen :D

men lurer på en ting... om du ikke har de store bremsene på nå (på bildene), og skal ha spacer på for å gå klar med felgene mot demperene (om jeg ikke husker feil da)

hvordan i ALL VERDEN skal du få felgene innenfor hjulbuen.. hehe..

jeg sliter med mine 9X16 med ET-15 og 3mm spacer, de ligger kant i kant med hjulbuen.

da jeg valset så ble åpningen mellom skjermen og dørene (foran) mye større. Fikk nesten peikefingen mellom. :/

siden du drar skjermen utover, så blir skjermen automatisk trekt fremover i bak-kant.

husker Steven kappet opp hjulbuen i 3 deler eller mer å sveiset plater i åpningene, da ble klaringen mellom skjerm od dør meget bra.

men her må du jo dra hjulbuen ut flere cm ser det ut som, tror jeg klarte å dra min ut max 1-1.5 cm. og da ser klaringene dass ut :(

Hvilke dekk har du forran da? jeg prøve bare å få dekka innforbi, felgen stikker jo en del utforbi fordeom, jeg har 215 på 9,5" :lol: Så det er den del strekk så skal ikke så alt får mye valsing til :)

du kan jo kjøpe BMW 2002 breddere som er tillpasset e30 :) men da mister du litt av orginal tysker-stuket da..

Jeg har 2002 breddere liggende, men de blir litt for store og volsomme, synes jeg.

Ehm, på bildene står det spacer på, Jeg må ha spacer pga bremsene, gikk klar coiloversa. Bak blir det nokk til at jeg sliper ned sveisene igjenn å tar av hjulbuene på hver side som jeg netopp har fått sveist på :evil: Så blir felgene satt på me bremsene og spacer, så blir hjulbuen flyttet ut på en elleraen måte å sveist fast slik at den blir perfekt breddet i forholdt til felgen. Tenkte på å bare legge feks noen 2cm lange plater imellom der hjulbuen står nå å utover å sveise hjullbuen fast igjenn på utsiden av platene, om du forstår. Det er planen da. Så får vi se :) Breddes må den ihvertfall :lol:

Bredderene:

Skibsplast014-3.jpg

Skibsplast009-4.jpg

Skrevet

Da var lørdagen over gitt, fikk gjort litt i dag også.

Skjært ut hjulbrønnen får å få plass til det "lille" eksosanlegget. Å montert coilovers forran og bak igjenn samt prøft å valset litt å demontert mesteparten i motor rommet. Så har integrale8v / ELS Tuning vært bortom og demontert det eletriske får å begynne å sy det ilag med datasprutet :D

IMG_2664.jpg

IMG_2665.jpg

IMG_2654.jpg

IMG_2655.jpg

IMG_2656.jpg

IMG_2657.jpg

IMG_2658.jpg

IMG_2660.jpg

IMG_2661.jpg

IMG_2662.jpg

IMG_2663.jpg

Skrevet
Selge M20en????

Kan komme i morgen viss det er ok pris!

Nja, vurderte å legge den til salgs. Men greit å ha liggende også i tilfelle jeg skulle komme i kontroll og drit. Har en facelift og en ikke facelift. Hvilken tenker du på da? har girkasse osv til begge. å hva er ok pris? :)

Skrevet

Min bil er facelift, så det er vel den som passer best da? Er ikke inne på dette M20 greiene :P

Min bil er jo automat og hele pakka, dau som faen!

Nei, ok pris...heh...! Spørst vel stand på motoren og da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...