ehrnst Skrevet November 21, 2009 Skrevet November 21, 2009 dette ser jo kjempemessig ut. likte eksos-ideen også!
leif harald Skrevet November 21, 2009 Forfatter Skrevet November 21, 2009 Min bil er facelift, så det er vel den som passer best da? Er ikke inne på dette M20 greiene Min bil er jo automat og hele pakka, dau som faen! Nei, ok pris...heh...! Spørst vel stand på motoren og da. jepp, da passer faceliften rett oppi. girkassen står på osv så er bare å lempe motoren nedi. Motoren er i så bra stand at det er får gale å selge den nesten, nylig bytta olje og registerreim. oljefilter vet jeg ikke. tikker så å si ingenting, litt når den er kalt eneste. Menmen, trenger den fårsåvit ikke så du får komme med en bud, penger kommer altid gått med i dette prosjektet
leif harald Skrevet November 21, 2009 Forfatter Skrevet November 21, 2009 dette ser jo kjempemessig ut.likte eksos-ideen også! Kjekt å høre, mange som ikke har helt trua på det siden det er en e30, jeg fårstår det. Men når du vet det er en s54 oppi der og s54 har sånn eksos kan det alikevel se bra ut synes nå jeg
leif harald Skrevet November 21, 2009 Forfatter Skrevet November 21, 2009 2000? hehe HAHA, nei da legger jeg den heller tilsalgs. tenkte meg rundt 6k med elnett å hjerne.
S.Nilsen Skrevet November 21, 2009 Skrevet November 21, 2009 Skal du bruke denne grom børsa selv etter endt bygging? eller blir det salg med fortjeneste?
leif harald Skrevet November 21, 2009 Forfatter Skrevet November 21, 2009 Skal du bruke denne grom børsa selv etter endt bygging? eller blir det salg med fortjeneste? Denne skal jeg ha så lenge som mulig, blir ikke salg med det første hvertfall. Føler jeg har fått taki alle grom delene nå som felger, bremser og motor. Så vil ikke selle med det første liksom å begynne på ny
S.Nilsen Skrevet November 21, 2009 Skrevet November 21, 2009 Skal du bruke denne grom børsa selv etter endt bygging? eller blir det salg med fortjeneste? Denne skal jeg ha så lenge som mulig, blir ikke salg med det første hvertfall. Føler jeg har fått taki alle grom delene nå som felger, bremser og motor. Så vil ikke selle med det første liksom å begynne på ny tror det er lurt og beholde denne har jeg hatt ett sånt bygg,hadde jeg holdt på den jeg og !
Thunegutt Skrevet November 21, 2009 Skrevet November 21, 2009 dette ser jo kjempemessig ut.likte eksos-ideen også! Kjekt å høre, mange som ikke har helt trua på det siden det er en e30, jeg fårstår det. Men når du vet det er en s54 oppi der og s54 har sånn eksos kan det alikevel se bra ut synes nå jeg Ja, er enig at det blir bra og tøft med den S54 eksosen til samme motor Får du forressten "spesiell-price" til det vipec-sprutet av han kompisen din? Det klarer vel ikke å styre vanos, så da blir det vel vanos block?
leif harald Skrevet November 21, 2009 Forfatter Skrevet November 21, 2009 dette ser jo kjempemessig ut.likte eksos-ideen også! Kjekt å høre, mange som ikke har helt trua på det siden det er en e30, jeg fårstår det. Men når du vet det er en s54 oppi der og s54 har sånn eksos kan det alikevel se bra ut synes nå jeg Ja, er enig at det blir bra og tøft med den S54 eksosen til samme motor Får du forressten "spesiell-price" til det vipec-sprutet av han kompisen din? Det klarer vel ikke å styre vanos, så da blir det vel vanos block? Det klarer og styre vanosen jo Vet ikke om det er billig eller hva det er, men kjøper hoss han siden han er så grei å koble det opp osv
sladjan Skrevet November 21, 2009 Skrevet November 21, 2009 Skal du bruke denne grom børsa selv etter endt bygging? eller blir det salg med fortjeneste? Tror ikke sånne prosjekter kan selges med fortjeneste akkurat hehe Leif H. : Blir jævla grom den bilen din, får du alt gjennonført osv. så blir det nok grommeste e30en på forumet
leif harald Skrevet November 21, 2009 Forfatter Skrevet November 21, 2009 Skal du bruke denne grom børsa selv etter endt bygging? eller blir det salg med fortjeneste? Tror ikke sånne prosjekter kan selges med fortjeneste akkurat hehe Leif H. : Blir jævla grom den bilen din, får du alt gjennonført osv. så blir det nok grommeste e30en på forumet Hehe, må prøve å få det mest mulig gjennomført hvertfall Går ikke ann og sammenligne denne med en e30m3 så den grommeste e30en blir det nokk ikke, men kansje det blir en grom mtech2 Får bare håpe alt går etter planen nå så den blir klar til sommeren
sladjan Skrevet November 21, 2009 Skrevet November 21, 2009 Hehe, må prøve å få det mest mulig gjennomført hvertfall Går ikke ann og sammenligne denne med en e30m3 så den grommeste e30en blir det nokk ikke, men kansje det blir en grom mtech2 Får bare håpe alt går etter planen nå så den blir klar til sommeren Syns mtech2 nesten er like rått som M3 jeg hehe Håper bare du finner en måte å få til hjulbuene sånn de ikke ser dumt ut, 2002 breddera såg ikke ut spør du meg hehe SKal hvertfall følge med her Kunne foresten gjort noe sånt som H_Vatn på sin e28 ? http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=6 ... &start=225
leif harald Skrevet November 21, 2009 Forfatter Skrevet November 21, 2009 Jess, får se hva det blir til met hjulbuene 2 stk vaderstoler i sort skinn ønskes kjøpt, skrik ut om noen har eller vet om noen som har så skal selges
M3 Yngve Skrevet November 22, 2009 Skrevet November 22, 2009 Hvem skal mappe så de vanosene skal virke ordentlig da? Og ikke minst betale for det? PPF mente de måtte ha dagesvis for å få det til. Å de kan jo "litt" om wipec liksom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå