Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 885
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Haha. Hvordan i alle dager greide du å få det der med deg ut? Pakket fjærbein, bremser og 14 boxershortser for å komme under vektgrensa? :P

hehe, en bagg med klær(6kg) en med caliper og navet(ikke hele fjærbeinet) (11kg) og en med bremseskiva 7kg :D Kan jo ha så mange bagger man vil med seg ut så lenge hver er under 10kg :)

Skrevet

Har du sand blåst kaliperne?

Er det noe særlig når de ikke er skrudd helt fraverandre da?

Burde vel fikse er repp sett til dem kansje.

Skrevet
Har du sand blåst kaliperne?

Er det noe særlig når de ikke er skrudd helt fraverandre da?

Burde vel fikse er repp sett til dem kansje.

Har nye pakninger til stemplene til alle 4 caliperene som skal byttes. Tenkte det var bedre å sandblåse caliperene med de gamle pakningene en uten pakninger, så slipper jeg sand inn i kammerene :)

Skrevet

ja, vis det stemme så e der mye som har blitt sagt som ikke æ vet om.. men du kan ikke si bilen va ordentli... det går ikke... all rusten måtte taes om igjen.. å heile ræva på bilen måtte sveises opp.. men nok om det... håpe du har lært værtfall... får ikke godt rykte av sånne salg... PS. alle delene som følgte me va original blåe dørtrekk å bare piss deler.. det eineste som va brukans å delene va de bbs felgan...

Skrevet
ja, vis det stemme så e der mye som har blitt sagt som ikke æ vet om.. men du kan ikke si bilen va ordentli... det går ikke... all rusten måtte taes om igjen.. å heile ræva på bilen måtte sveises opp.. men nok om det... håpe du har lært værtfall... får ikke godt rykte av sånne salg... PS. alle delene som følgte me va original blåe dørtrekk å bare piss deler.. det eineste som va brukans å delene va de bbs felgan...

"jada" at du gidder. hele ræva måtte sveises opp igjenn? regner med dere har lakka bakre del av bilen da å dere vet jo ikke fargekoden. + at bakplata ble byttet av karosoriverksted før lakk.

Skrevet
Da blir det bra vet du. :D

Har fått tak i blokk, må bare skru av noen deler. Så blir å levere mandag eller tirsdag. :D

Kjempe :D Det blir nokk bra, gleder meg til og bolte den fast å slippe nedi motoren får gått :)

Skrevet

kappa bort hele brønnen for å få plass regner eg med?

tar å forsøpler tråden din litt jeg.

fikk med et ganske bra 2x2.5" rustfritt eksosanlegg men er veldig i tvil om det kommer til å se greitt ut med facelift bakfanger, altså ikke mtec2

va54gtauxnnjhxt2hn3w.jpg

Skrevet
kappa bort hele brønnen for å få plass regner eg med?

tar å forsøpler tråden din litt jeg.

fikk med et ganske bra 2x2.5" rustfritt eksosanlegg men er veldig i tvil om det kommer til å se greitt ut med facelift bakfanger, altså ikke mtec2

Hehe, ja ser det :lol: Se der ja, Jeg har mtech2 hekk med plass til 1 sånn potte på hver side faktisk om du er intrisert.

Fangeren står ikke på her på bilde, men om du ser på høyresiden så ser du at det er skjert ut hull i bakplata til en potte der også, samme med fangeren.

Skibsplast044.jpg

Ja måtte kappa vekk en del får å få på plass e46m3 potta

IMG_2664.jpg

IMG_2665.jpg

IMG_2654.jpg

IMG_2655.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...